Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Forumdöden på väg hit? Äh..

  1. #1

    Standard Forumdöden på väg hit? Äh..

    Jahopp, till min stora fasa ser jag att även detta forum har gått samma öde till mötes så som exempelvis Svensktmodellflyg.se och flertalet andra..

    Ni vet säkert vad jag menar, personangrepp, debatter som inte är något annat än just skitsnack och spridande av ovänskap.

    Jag har absolut inget emot debatter, så länge dom ger något. Konstruktiva, kritiska, sakliga och givande debatter vill jag se mer av..

    MEN .. som Tony Irwing brukar säga..

    Ta reda på fakta innan ni klagar, fråga rätt person om ni vill ha rätt svar.
    Att bara komma med påståenden som saknar grund eller förnuft tjänar ingen på, förutom den person som är ute efter att sprida dynga..

    Jag hoppas dessutom att debatten om RCFF vs SMFF snart självdör.. det börjar bli tjatigt...


    Skärp er, allihop!! ( även jag )

  2. #2
    Glawes avatar
    Reg.datum
    feb 2007
    Inlägg
    2 171
    Jobb
    Programerare
    Klubb
    Eslövs Flygklubb

    Standard

    Håller med dig Larsa, sätter in namnteckning här med.
    Mvh / Fredrik Glawe.

  3. #3
    Debattglad entusiast
    AMs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    3 505
    Jobb
    Engagerad pensionär
    Klubb
    Ripa MFK

    Standard

    Jag hoppas innerligt att vi kan lägga den senaste veckans debatt bakom oss och blicka framåt.

    Man ska ju normalt inte gå i klinch när det är så uppenbart vad syftet med inläggen är. Men jag kan inte acceptera att felaktigheter får stå oemotsagda.

    Och vi har ju ett fritt forum - utan censur - som faktiskt än en gång har modererat sig själv. Tråkig läsning förvisso, men nu bör lugnet återkomma till forumet.

    Vi har mycket att göra utan att behöva ägna tid åt meningslösa debatter och diskussioner som inte leder någon vart.

    Glöm inte RCFF's årsmöte i Eslöv - Kristi himmelsfärdshelgen 17 - 20 maj!

    Mvh
    Ove

  4. #4
    Jakobs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 875
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap och Åhus MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av AM
    Jag hoppas innerligt att vi kan lägga den senaste veckans debatt bakom oss och blicka framåt.

    Man ska ju normalt inte gå i klinch när det är så uppenbart vad syftet med inläggen är. Men jag kan inte acceptera att felaktigheter får stå oemotsagda.

    Och vi har ju ett fritt forum - utan censur - som faktiskt än en gång har modererat sig själv. Tråkig läsning förvisso, men nu bör lugnet återkomma till forumet.

    Vi har mycket att göra utan att behöva ägna tid åt meningslösa debatter och diskussioner som inte leder någon vart.

    Glöm inte RCFF's årsmöte i Eslöv - Kristi himmelsfärdshelgen 17 - 20 maj!

    Mvh
    Ove

    Kan inte mer än instämma!
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratör av http://www.rcflyg.se

    ____________________

    ATT FLYGA ÄR ATT LEVA!

    www.scandinavianplank.se Trätrall i underhållsfri träkomposit för altaner och runt pooler

  5. #5
    tonics avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    904
    Jobb
    IT-Tekniker
    Klubb
    Eslövs MFK

    Standard

    Jo Larsa. Det är sant det du säger och jag tycker som många andra att det blir tråkigt när detta händer.

    Jag hoppas att allt komer lugna sig. Så vi alla kan njuta av sommaren, vara vänner på de olika flygfält runt om i landet.
    Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

  6. #6

    Standard

    Jag får instämma med LARSA..
    NU gäller Flygning och (Tävlingarna)och mer Flygning.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •