Reklam

Resultat 1 till 6 av 6

mne: Forumdden p vg hit? h..

Standard Forumdden p vg hit? h..

Jahopp, till min stora fasa ser jag att ven detta forum har gtt samma de till mtes s som exempelvis Svensktmodellflyg.se och flertalet andra..

Ni vet skert vad jag menar, personangrepp, debatter som inte r ngot annat n just skitsnack och spridande av ovnskap.

Jag har absolut inget emot debatter, s lnge dom ger ngot. Konstruktiva, kritiska, sakliga och givande debatter vill jag se mer av..

MEN .. som Tony Irwing brukar sga..

Ta reda p fakta innan ni klagar, frga rtt person om ni vill ha rtt svar.
    Att bara komma med pstenden som saknar grund eller frnuft tjnar ingen p, frutom den person som r ute efter att sprida dynga..

Jag hoppas dessutom att debatten om RCFF vs SMFF snart sjlvdr.. det brjar bli tjatigt...

Skrp er, allihop!! ( ven jag )

Glawes avatar
    Reg.datum
    Feb 2007
    Inlgg
    2 171
    Jobb
    Programerare
    Klubb
    Eslvs Flygklubb

Standard

Hller med dig Larsa, stter in namnteckning hr med.
    Mvh / Fredrik Glawe.

Debattglad entusiast
    RCFF - Administratr
    AMs avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    3 023
    Jobb
    Hobbyhandlare - Simulatorinstruktr
    Klubb
    Lunds Radioflygklubb

Standard

Jag hoppas innerligt att vi kan lgga den senaste veckans debatt bakom oss och blicka framt.

Man ska ju normalt inte g i klinch nr det r s uppenbart vad syftet med inlggen r. Men jag kan inte acceptera att felaktigheter fr st oemotsagda.

Och vi har ju ett fritt forum - utan censur - som faktiskt n en gng har modererat sig sjlv. Trkig lsning frvisso, men nu br lugnet terkomma till forumet.

Vi har mycket att gra utan att behva gna tid t meningslsa debatter och diskussioner som inte leder ngon vart.

Glm inte RCFF's rsmte i Eslv - Kristi himmelsfrdshelgen 17 - 20 maj!

Mvh
    Ove

RCFF - Administratr Jakobs avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    1 873
    Klubb
    Malm Radioflygsllskap och hus MFK

Standard

Citat Ursprungligen postat av AM
    Jag hoppas innerligt att vi kan lgga den senaste veckans debatt bakom oss och blicka framt.

Man ska ju normalt inte g i klinch nr det r s uppenbart vad syftet med inlggen r. Men jag kan inte acceptera att felaktigheter fr st oemotsagda.

Och vi har ju ett fritt forum - utan censur - som faktiskt n en gng har modererat sig sjlv. Trkig lsning frvisso, men nu br lugnet terkomma till forumet.

Vi har mycket att gra utan att behva gna tid t meningslsa debatter och diskussioner som inte leder ngon vart.

Glm inte RCFF's rsmte i Eslv - Kristi himmelsfrdshelgen 17 - 20 maj!

Mvh
    Ove

Kan inte mer n instmma!
    Mvh / Jakob Rydinger. Administratr av http://www.rcflyg.se

ATT FLYGA R ATT LEVA!

www.scandinavianplank.se Trtrall i underhllsfri trkomposit fr altaner och runt pooler

tonics avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    909
    Jobb
    IT-Tekniker
    Klubb
    Eslvs MFK

Standard

Jo Larsa. Det r sant det du sger och jag tycker som mnga andra att det blir trkigt nr detta hnder.

Jag hoppas att allt komer lugna sig. S vi alla kan njuta av sommaren, vara vnner p de olika flygflt runt om i landet.
    Mvh / Toni (tonic) Cederholm.

Standard

Jag fr instmma med LARSA..
    NU gller Flygning och (Tvlingarna)och mer Flygning.

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •