Reklam

 
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 27

Ämne: ATT Förhindra Öppenhet

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    LasseCub
    Guest

    Standard ATT Förhindra Öppenhet

    Ni skriver svar angående mina inlägg och sedan låser ni trådarna innan man hinner besvara dessa, är detta öppenhet mot sina medlemmar.
    Detta kallar jag begränsning i yttrandefriheten inget annat. RCff har ett slutet forum till enbart för medlemma, Är ni rädda för att öppet visa era begränsningar av yttrandefriheten. Era metoder kan närmast gemföras med STASI tiden. Dessutom klagar ni på att man ifrågasätter oegemtligheter och felaktiga påståenden inom RCFF. Hotar med att tillskriva SMff, Flygsportsförbundet, Rf osv osv. Dessutom har ni börjat att skriva mail direkt till SMFF:S Styrelsemedlemar och försöka få mig utesluten från förbundet och styrelsen,
    OCH ni klagar på att man söker sanningen?

  2. #2

    Standard

    Inte för att gnälla, men ringde du inte till Korpen o gnällde på RCFF??
    /Magnus

  3. #3
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Standard

    Lite försiktig när man svarar dej Lasse och din frände är man dock.....

    "Jag vet var Ulricehamn ligger" Ungefär....

    Snälla... Flyg istället för att lägga ner energi på att skaffa ovänner....

    Sosen....
    (Som flyger )
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

  4. #4
    LasseCub
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Magnus
    Inte för att gnälla, men ringde du inte till Korpen o gnällde på RCFF??
    /Magnus
    Nej Jag gnällde inte jag ställde bara en fråga om i fall att det var klart att RCff skulle antas i Korpen, och fick då svaret att det var inte alls klart utan att det enbart kommit in en förfrågan om att bli antagen i Korpen och att detta skall upp på Styrelsemötet den 19 april. I och med detta ansåg jag att Styrelsen i Rcff inte kommer med sanningseliga uppgifter, Jag har aldrig baktalat RCff bra ifrågasatt och det hoppas jag att man har rätt till.

  5. #5
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LasseCub
    Citat Ursprungligen postat av Magnus
    Inte för att gnälla, men ringde du inte till Korpen o gnällde på RCFF??
    /Magnus
    Nej Jag gnällde inte jag ställde bara en fråga om i fall att det var klart att RCff skulle antas i Korpen, och fick då svaret att det var inte alls klart utan att det enbart kommit in en förfrågan om att bli antagen i Korpen och att detta skall upp på Styrelsemötet den 19 april. I och med detta ansåg jag att Styrelsen i Rcff inte kommer med sanningseliga uppgifter, Jag har aldrig baktalat RCff bra ifrågasatt och det hoppas jag att man har rätt till.
    STÖN!!!!!

    Att du bara orkar Lasse.....

    Blir du aldrig trött på dej själv?

    Sosen...
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

  6. #6

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    516
    Jobb
    Officer/Flygtekniker JAS 39
    Klubb
    ÖMFK

    Standard

    Och syftet med att du ringde från början var?????

    Mitt antagande är att försöka på nåt långsökt sätt hitta sätt att misskreditera SMFF och dess ledning. Varför ser du saker som ingen annan ser? Är det någon annan (förutom möjligen Starfighter) som ser dessa så kallade oegentligheter som RCFF's ledning håller på med?

    Sluta gnäll nu snälla - detta är bara jobbigt!

  7. #7
    Mr Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    4 159
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

    Standard Re: ATT Förhindra Öppenhet

    Citat Ursprungligen postat av LasseCub
    Ni skriver svar angående mina inlägg och sedan låser ni trådarna innan man hinner besvara dessa, är detta öppenhet mot sina medlemmar.
    Detta kallar jag begränsning i yttrandefriheten inget annat. RCff har ett slutet forum till enbart för medlemma, Är ni rädda för att öppet visa era begränsningar av yttrandefriheten. Era metoder kan närmast gemföras med STASI tiden. Dessutom klagar ni på att man ifrågasätter oegemtligheter och felaktiga påståenden inom RCFF. Hotar med att tillskriva SMff, Flygsportsförbundet, Rf osv osv. Dessutom har ni börjat att skriva mail direkt till SMFF:S Styrelsemedlemar och försöka få mig utesluten från förbundet och styrelsen,
    OCH ni klagar på att man söker sanningen?
    Du förstår uppenbarligen inte hur löjlig du gör dig själv, till att börja med hade du inte kunnat skriva detta om vi hade varit det minsta intresserade av att begränsa din yttrandefrihet.

    Du försöker nu dessuom få det att framstå som om du inte har fått en chans att svara innan vi låste trådarna, genom det framstår du inte bara som löjlig, du praktiskt taget idiotförklarar dig själv.
    Trådarna låstes efter ett antal dagar med mängder med inlägg från dig innehållande en massa osaklig pajkastning som du närmast desperat försöker lura i läsarna skulle vara din missförstådda jakt på sanningen.
    Vi är bara människor så till slut tröttnar man på att försvara sig mot angrepp från någon som uppenbarligen inte läser vad man skriver utan kommer med samma påhopp i ny tappning gång på gång.
    När små barn håller på på det viset brukar man släpa in dem i sovrummet och stänga dörren, den möjligheten har vi inte här, så vi låser trådar som har spårat ur istället.

    Ok, då har vi konstaterat att du gör dig löjlig offentligt och dessutom är på god väg att idiotförklara dig själv genom ditt beteende, vad gör du då?
    Jo, du undanröjer effektivt alla tvivel genom att jämföra oss med STASI.
    Grattis! Du har nu lyckats uppnå nivån rikspucko. För du menar väl ändå inte att vi i RCFF's styrelse brukar banka på din dörr om nätterna och släpa iväg dig till förhör i dåligt upplysta betongkällare med gummislangar och elchocker?

    Personligen tycker jag att dina inlägg är ganska underhållande så fortsätt gärna att skriva, men snälla Lasse, du kan väl åtminstone försöka korrekturläsa dem, ibland är inläggen lite väl svårlästa, och det beror inte enbart på din lite väl livliga fantasi.
    /\/\vh // /\/\r J.

  8. #8
    LasseCub
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av mac77
    Och syftet med att du ringde från början var?????

    Mitt antagande är att försöka på nåt långsökt sätt hitta sätt att misskreditera SMFF och dess ledning. Varför ser du saker som ingen annan ser? Är det någon annan (förutom möjligen Starfighter) som ser dessa så kallade oegentligheter som RCFF's ledning håller på med?

    Sluta gnäll nu snälla - detta är bara jobbigt!
    Jag misskrediterar inte men vad är det för fel på SANNINGEN???

    Din sanning är den som fan läser bibeln....

    Sosen...

  9. #9
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av LasseCub
    Citat Ursprungligen postat av mac77
    Och syftet med att du ringde från början var?????

    Mitt antagande är att försöka på nåt långsökt sätt hitta sätt att misskreditera SMFF och dess ledning. Varför ser du saker som ingen annan ser? Är det någon annan (förutom möjligen Starfighter) som ser dessa så kallade oegentligheter som RCFF's ledning håller på med?

    Sluta gnäll nu snälla - detta är bara jobbigt!
    Jag misskrediterar inte men vad är det för fel på SANNINGEN???



    ...
    Din sanning är den som fan läser bibeln....
    Sosen
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

  10. #10
    LasseCub
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av ssn
    Citat Ursprungligen postat av LasseCub
    Citat Ursprungligen postat av mac77
    Och syftet med att du ringde från början var?????

    Mitt antagande är att försöka på nåt långsökt sätt hitta sätt att misskreditera SMFF och dess ledning. Varför ser du saker som ingen annan ser? Är det någon annan (förutom möjligen Starfighter) som ser dessa så kallade oegentligheter som RCFF's ledning håller på med?

    Sluta gnäll nu snälla - detta är bara jobbigt!
    Jag misskrediterar inte men vad är det för fel på SANNINGEN???



    ...
    Din sanning är den som fan läser bibeln....
    Sosen
    Är du då fan? Med tanke på hur du läser [/quote]

  11. #11

    Standard

    Det är många som citerar många.

  12. #12

    Standard Citat

    Eftersom alla andra citerar så vill jag passa på att citera en för mig okänd..

    "Never argue with an idiot, he’ll drag you down to his level and then beat you with experience!!!"

    /Niclas

  13. #13

    Standard

    Om du nu Lasse varit medlem i RCFF sedan Augusti -06, varför har du inte gnällt innan du blev invald i SMFF??? Är det inte bättre att du lägger ner all din energi i SMFF istället för att lägga den här på forumet?? Tror nog det skulle uppskattas så vi slipper alla dessa tråkigheter.
    /Magnus

  14. #14
    Potetas avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    613
    Jobb
    Elektriker och ägare till www.jorgensel.se
    Klubb
    Klubblös

    Standard

    Orka... :roll:

    Hur var det nu om att inte svara på inlägg?
    Om jag inte minns alldeles galet så har McRegor frågat dig säkert fem gånger på olika ställen om varför du påstår att SMFF försäkring är bättre än RCFF.
    Är frågan för svår att svara på så är det bättre att du skriver det, så vi slipper vänta på svar som aldrig kommer.
    Passa på att svara inom en vecka, annars kanske tråden låser sig innan du hinner svara.

    (Om du har svarat på annat ställe ber jag om ursäkt, jag har inte orkat läsa alla trådar du har skapat.)
    Nytänd flygare!
    (Nu även med elvisp!)

  15. #15


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 244
    Klubb
    MFK Genlanda

    Standard

    Inte för att jag vill strö salt i dina sår Hr LasseCub,
    men återigen....
    Tack för den draghjälp du ger till RCFF genom ditt agerande!

    Mvh Kent

  16. #16

    Standard Re: ATT Förhindra Öppenhet

    hej Lars

    Jag tror att du skadar Hbg`s modellflygklubb med dessa inlägg
    du är det stora samtals ämnet (bland modellflygare) ute på arbetsplatserna runt om i skåne, flygare börjar undra
    om de ska sluta besöka meetinget V-30 och det är ju inte bra........

  17. #17
    Tobbe Os avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 434
    Klubb
    Graninge MFK / Genlanda

    Standard

    Synd att man betalat SMFF för 2007, det är helt otroligt hur en representant för SMFF kan få bete sig.

    Skämmes på dig Lasse Cub.
    //Tobbe

  18. #18


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 244
    Klubb
    MFK Genlanda

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe O
    Synd att man betalat SMFF för 2007, det är helt otroligt hur en representant för SMFF kan få bete sig.

    Skämmes på dig Lasse Cub.
    Eller som man säg i Norrland:

    "Du bord skämmes tamefan"

    Mvh Kent

  19. #19
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Tycker att dessa trådar inte egentligen förtjänar ett svar till L.C men förstår varför det svaras ..
    Tänk bara på att det enda det går ut på är att provocera o sådant förtjänar inget bränsle,herrn i fråga gör ett bra jobb med att saluföra sin inställning här o glömmer ju återigen att vi vanliga svennsons inte förstår att han bara skriver som medlem i RCFF..
    Ha det gott o hoppas återigen att det kommer något gott ur detta!
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  20. #20

    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    85
    Jobb
    Smörjare
    Klubb
    KRFS -Karlskrona Radioflygsällskap

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe O
    Synd att man betalat SMFF för 2007, det är helt otroligt hur en representant för SMFF kan få bete sig.

    Skämmes på dig Lasse Cub.

    Kan bara hålla med... enda anledningen att man är med i SMFF är ju att klubben är det.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •