Hej
Har gått in i gamla inlägg och kompletterat med bilder som tydligen förvandlats så de inte gick att se. Tråden var därför lite omöjlig att följa. Detta är således nu fixat.
Hälsningar
Peder Fyhr
flyger i Eslövs mfk
Hej
Har gått in i gamla inlägg och kompletterat med bilder som tydligen förvandlats så de inte gick att se. Tråden var därför lite omöjlig att följa. Detta är således nu fixat.
Hälsningar
Peder Fyhr
flyger i Eslövs mfk
Förbaskat snyggt blir det.
Önskar lycka till när det blir dax.
//Lasse
Om någon av er som bygger J21 behöver boken om J21 (Flyghistorisk revy) så har jag ett exemplar.
Bosse Gårdstad
gardstad@telia.com
Ser verkligen superfin ut Peder Hoppas de går lika bra med premiärflygningen som de gjorde i Tostared för ett antal år sedan med din tidagare 21:a. Lycka till.
aircpro.com
landskronaflygklubb.se
Hej Jörgen och Ni andra som läser.
Ja, det är hemskt vad tiden går. Detta var 1990 i Tostared där det då ordnades meeting. Bilden visar Jörgen och undertecknad efter premiärflygningen som Jörgen gjorde då jag på den tiden var ganska mycket nybörjare.
Bif . även två bilder på dagsläget på min stora J 21:a där nu denna vintern ställen och pneumatiken blivit klar samt nitar och linjer o dekaler (TP Victory) Blev inte klar med motorval och motorinstallationen denna vintern som jag trott pga en massa annat arbete så det får nu vänta till hösten och nästa vinter.
Hälsningar
Peder Fyhr
flyger i
Eslövs mfk
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken