Reklam

Resultat 1 till 2 av 2

mne: Nu r det ver! Vad tyckte ni om Grnstrffen 2007

Standard Nu r det ver! Vad tyckte ni om Grnstrffen 2007

Puh! Nu r det ver, tminstone fr beskare och piloter. Fr oss i Arvika MFK fortstter det lite till med att rensa upp och terlmna all utrustning mm. Snart drar arbete igng fr oss infr nsta upplaga av Grnstrffen...

Vad tyckte ni som piloter och beskare? Vad var vi bra p? Vad ska vi fixa till infr nsta meeting?

Vi hade en lista med frslag frn er sedan frra ret och vi frskte beta av ngra punkter frn listan och frbttra oss ytterligare. Ni kanske inte mrkte av det s mycket men vi sjlva mrkte tminstone vad vi hade frbttrat. Vi kom ven p flera punkter som vi kommer att frbttra i framtiden. Nu ska vi inte sticka under stol med att vi faktiskt glmde en del saker ocks. Hoppas ingen av er mrkte det...

Hursomhelst, vi i Arvika MFK hoppas att ni hade det rent ut sagt skitkul. Det var mycket slit innan och under men det var som vanligt riktigt kul och vi hoppas att ni kommer tillbaks till oss.

/Borg
    Arvika Modellflygklubb

Standard

verlag s var ven denna trff bra tycker jag. Dock saknade jag lite av frra rets tempo. Det var extremt mnga maskiner dr som inte flg, vilket ledde till att det blev lite tjatigt med de f som gjorde det. Jag uppfattade det t o m som speakern hade lite svrigheter med att "fylla" ut de tomrum som uppstod. Personligen tycker jag att det var mer utstllning n flygshow detta r jmfrt med frra ret. Var det vinden som fick folk att fega ur?

Ska tillgga att jag var dr p lrdagen, och att Tiger Mothen som startade nstan frst var verjvligt mktig.

Liknande mnen

1. Grnstrffen
    Av peiter i forum Meetings och trffar / Kalendarium
    Svar: 21
    Senaste inlgg: 2011-08-15, 22:11
  2. Grnstrffen
    Svar: 6
    Senaste inlgg: 2011-06-13, 00:13
  3. Emmy tyckte att vi skulle skaffa nya mbler...
    Av pilotkalle i forum Diskussioner om vad som helst
    Svar: 18
    Senaste inlgg: 2009-08-24, 18:21
  4. Grnstrffen 1-2/8 -09
    Svar: 15
    Senaste inlgg: 2009-07-28, 18:46
  5. Grnstrffen i arvika
    Svar: 0
    Senaste inlgg: 2006-05-28, 13:30

Behrigheter fr att posta