Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: UpsideDown VPP

  1. #1

    Standard UpsideDown VPP

    Nu är min UpsideDown VPP som jag beställt från Mamo-Models snart i Sverige. Supersugen på att testa den.

    Har någon testat Mamo-Models UpsideDown?



    Ska sätta den i en MimoYak tillsammans med en DualSky XM2822-24H.



    Testflygning och en liten film kommer om så fort jag får möjlighet att testa den i en sporthall.[/img]

  2. #2

    Standard läckert

    super spännande. jag har set proppen i gång i usa, verkar klart OK...
    hoppas du kan komma till Motala innomhus festival 24-25 nov , så vi kan jämföra o testa våra mittmonterade vpp system!

    mvh/claes
    www.meijer-models.eu
    meijermodels@gmail.com

  3. #3

    Standard

    Den är framme :-D. Nu ska bara setupen testas och kärran monteras.

    Inomhusfestivalen i Motala är redan bokad i min kalender. Ska bli väldigt spännande att se vad folk tar med sej för kärror.

    mvh
    Carl Johan

  4. #4
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Testade en depronkärra i somras med vpp fast monterad fram..kopplade in pitchen på en knapp o när jag flög full gas framåt så reverserade det. Oj den gick sakta o fint ner mot marken med nosen först blev superlycklig över hur duktig jag va så ja lät den glida lugnt ner varav mina klubbkamrater stod imponerade bakom mig..när jag är väldigt nära mark(en meter) inser jag att jag måste nog bryta här så jag släpper knappen o har full gas modellen far oxå fullgas rakt ner o jag fattar som vanligt noll...det va min vpp karriär o nu ligger den fina dyra motorn med pitch i en fin låda som varje dag påminner mig om att hålla mig till sånt jag förstår..vad det nu är...

    Get high with hovering
    not drugs

  5. #5
    Glawes avatar
    Reg.datum
    feb 2007
    Inlägg
    2 171
    Jobb
    Programerare
    Klubb
    Eslövs Flygklubb

    Standard

    Kan du inte bygga en vpp till ys motorer med din svarv då wesse ?
    Mvh / Fredrik Glawe.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •