Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 57 av 57

Ämne: Välkommen till MFK Snobben

  1. #41
    gimbos avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    713
    Jobb
    IT-Proffs
    Klubb
    Malmens Modellflygklubb (Linköping)

    Standard

    Jo det har du rätt i. kan sitta kvar nått kort då och då men tavlan finns i alla fall alltid tillgänglig.

  2. #42
    buskflygaren
    Guest

    Standard

    Det står fortfarande namn i tråden, har du läst igenom tråden så dåligt AM att du missat det men ändå har du en massa åsikter.

    Vad vill ni? Vad går det här ut på? Ska ni statuera exempel mot ett par ungdomar som flyger på sitt hemmafält och där en gästflygare palleman är inblandad i en incident och ni börjar svamla om barnuppfostran och påbackade bilar. Ni är bara för mycket!

    Och palleman att du orkar, menar du verkligen att du har kontaktat ditt juridiska ombud i en fråga om 2000:- och han/hon har på fullt allvar ska ta itu med frågan och dra det vidare och därmed belasta rättsväsendet, tror du på fullt allvar att det fungerar så? Du skriver att vid kontakten med ditt ombud så har han klargjort att ansvaret ligger helt hos han som anlände med flygaren, vad vet ditt ombud om det, han säger det du säger till honom eftersom det är ditt ombud, är det här något nytt för dej, något du inte har klart för dej!

    Den här tråden borde raderas då den fortfarande står namn och moderatorn inte klarar ut att få det raderat.

    Om det är sant som klubben skriver att du har skrämt iväg 2 mycket intresserade ungdomar med dina krav och hot så blir jag sur. Och i och med att du startade den här tråden trots att det är 3 månader sedan incidenten så undrar man ju vad du håller på med, du ringer hem till deras mor och spelar in samtalet. Man blir beklämd!

    Du borde be klubben om ursäkt och ge grabbbarna varsin komplett flygkärra och ägna en eftermiddag åt att hjälpa dem igång igen för du har helt tappat kontrollen och du bär dej illa åt.

    Mvh Daniel

  3. #43
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Ja har blivit nerstörd i somras o kul var det inte det inte MEN jag skulle definitivt anpassa mig efter vem som har gjort det..
    Gjorde även så när det hände,tyckte det var skittrist o onödigt,fick dessutom en modell överkörd av en gammal farbror o hans rara fru i påldalen o visst,kanske skulle ha tagit till storsläggan men tycker det ger fel signaler..
    Det är en lek o hobby vi håller på med och kontakta juridisk ombud måste väl ändå vara övervåld?
    Min linje är o kommer alltid att vara:så länge ingen blir skadad så finns det folk som lever av att tillverka prylarna,varvid materiell skada är för mig är en irritation men det överlever jag..
    Finns det en försäkring nånstans så:javisst! Eller erbjuder personen sig att betala så är det en bonus..
    Men därifrån till att göra det hela till något så allvarligt så att det fordras en lagvrängare finns inte för mig..
    Som sagt,ingen blev ju skadad o det var i mina ögon det viktigaste..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  4. #44
    Pallemans avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    354
    Jobb
    Garagepulare
    Klubb
    Sölvesborgs MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av buskflygaren
    Det står fortfarande namn i tråden, har du läst igenom tråden så dåligt AM att du missat det men ändå har du en massa åsikter.

    Vad vill ni? Vad går det här ut på? Ska ni statuera exempel mot ett par ungdomar som flyger på sitt hemmafält och där en gästflygare palleman är inblandad i en incident och ni börjar svamla om barnuppfostran och påbackade bilar. Ni är bara för mycket!

    Och palleman att du orkar, menar du verkligen att du har kontaktat ditt juridiska ombud i en fråga om 2000:- och han/hon har på fullt allvar ska ta itu med frågan och dra det vidare och därmed belasta rättsväsendet, tror du på fullt allvar att det fungerar så? Du skriver att vid kontakten med ditt ombud så har han klargjort att ansvaret ligger helt hos han som anlände med flygaren, vad vet ditt ombud om det, han säger det du säger till honom eftersom det är ditt ombud, är det här något nytt för dej, något du inte har klart för dej!

    Den här tråden borde raderas då den fortfarande står namn och moderatorn inte klarar ut att få det raderat.

    Om det är sant som klubben skriver att du har skrämt iväg 2 mycket intresserade ungdomar med dina krav och hot så blir jag sur. Och i och med att du startade den här tråden trots att det är 3 månader sedan incidenten så undrar man ju vad du håller på med, du ringer hem till deras mor och spelar in samtalet. Man blir beklämd!

    Du borde be klubben om ursäkt och ge grabbbarna varsin komplett flygkärra och ägna en eftermiddag åt att hjälpa dem igång igen för du har helt tappat kontrollen och du bär dej illa åt.

    Mvh Daniel
    Du är mig en rolig människa.

    Jag kopierar över ett par lättbegripliga inlägg som jag gjort i systertråden på SMF.

    ------------

    Jag har aldrig uttalat några hot, jag har dock begärt ersättning vid telefonkontakt med den man som anses ha haft ansvaret för grabben.

    Det sårar det mig att Patrik påstår att jag hotat grabben och hans familj, men det är en ren lögn troligen uppkommen av att Patrik litat blint på en annan inom MFK Snobben, men som jag säger så kan jag styrka min oskuld i den frågan.

    Grabben som störde ner mitt flygplan kunde inte uppvisa klämma för K70 efter incidenten, varken för mig eller min gode vän som då var medlem i MFK Snobben...

    Min gode vän "Diesel" som bjöd in mig till Snobbens flygfält samt hans fru satt bredvid mig vid köksbordet när jag ungefär en timme efter incidenten ringde upp grabbens mor för att diskutera saken, men tyvärr blev det skit av den saken då grabbens mor svor och gormade en stund för att sedan slänga på luren i örat på mig, utan att jag fick så mycket mer ur mig än vad jag hette och vad saken gällde. "Diesel" och hans fru hörde båda klart och tydligt hur kvinnan skrek och gormade utan att jag behövde aktivera högtalartelefonfunktionen...

    När min gode vän och hans fru ett par dagar senare talade med den man vi anser hade ansvaret för grabben så hette det att jag hade hotat henne, detta är såvitt jag har förstått saken den största anledningen till att "Diesel" och hans fru gått ur MFK Snobben.

    -----------------------

    Hade vi kunnat ta klämma så hade vi naturligtvis gjort det, men det är inte lätt när dom hänger inlåsta i klubbstugan.

    Förstår inte MFK Snobbens rädsla för att objudna ska själa klämmorna, dom använder träklädnypor som är märkta med kanal/frekvens. Vad kostar en påse träklädnypor??? Ungefär lika mkt som en timmes parkeringsbiljett i kristianstad....

    Jag som gästflygare där hade ingen nyckel och min vän som var medlem i MFK Snobben då glömde sina nycklar hemma eftersom vi skyndade oss ut till fältet för att hinna testa våra helt nya kärror innan mörkret föll på.

    Och hade grabben haft klämma för K70 så är jag helt övertygad om att han hade visat den för oss, och i så fall hade jag inte sagt ett ljud då felet helt hade varit mitt, men han kunde inte uppvisa klämma för K70 varken för mig eller min vän som var medlem i snobben...

    Kan hända att han hade klämma men en klämma som ligger kvarglömd hemma på köksbordet eller liknande gäller inte, men vad vet jag... det kanske är annorlunda på MFK Snobben..

    Jag och min vän frågade dom som redan var på fältet vilka frekvenser dom använde, samt upplyste dom om vilka frekvenser vi hade för avsikt att använda. Styrks av "Diesel" tidigare i tråden...

    Dock så gick grabben bara ut och rev igång sin sändare och startade upp utan att knysta ett ljud när han och mannen som hade ansvaret för honom anlände till fältet efter oss.

    Med det till grund så anser jag att jag inte har ett dugg att be om ursäkt för, plus att jag har all anledning att begära ersättning för förlusten...

    Den version som "pgrts" Patrik i MFK Snobben redovisar är med högsta sannolikhet grundad enbart på den mannens saga som jag och min vän anser, och lagstiftningen också för den delen då grabben var omyndig, bar ansvaret för grabben...

    Den versionen innehåller sanning med en hel del modifikation, men tyvärr finns det människor som är beredda att modifiera och ljuga för att hålla ryggen fri, dessa vågar helt enkelt inte stå för de misstag dom gör...

    För min del handlar detta om 2000 spänn i förlust... För mannen handlar det om några hundralappar i självrisk om han tar det via sin försäkring.

    Inte för att det spelar någon roll i detta fallet men grabben stog inte i pilotrutan så som "pgrts" skissat upp och märkt områdena i forumet på rcflyg.se, jag hade för mig han stog mellan linflygcirkeln och den vertikalt ritade landningbanans nedre hörn med sina jämngamla kompisar. Eftersom jag var lite osäker så ringde jag min vän och frågade honom idag och han bekräftade detta med 100% säkerhet.

    Jag och min vän stog strax utanför staketet som är inritad till höger alldeles under 5'an...

    ----------------------------

    Jag hoppas jag slipper fler inlägg om att jag skulle ha hotat någon för det är rent skitsnack...

    Det kalla och nonchalanta bemötandet jag fick från början av den man vi anser bar ansvaret för grabben samt grabbens mor är den största anledningen till att jag är beredd att dra detta vidare för att få upprättelse, beloppet är för mig likgiltigt i detta fallet...

    Men jag kan lova att ingen blir gladare än jag om mannen i fråga visar mig att han har ryggrad och kontaktar mig för att diskutera saken....

    Edit:
    Här är en länk till det mailsvar jag fick från SMFF som "pgrts" Patrik efterlyste... Detta är SMFF's syn på saken..

    Får dock göra som på tv och varna känsliga tittare (läsare) då namn förekommer...

    http://web.telia.com/~u44504999/

    Edit2:
    Kunde konstatera att Firefox webläsare öppnar dokumentet som råtext, man får då spara filen och öppna den med sitt mailprogram för att se det läsbart hur Internet Exploder gör vet jag inte då jag inte använder skräpet

    Edit3: Mailet finns nu även som PDF-dokument som bara är att öppna...!
    Mvh Palleman

  5. #45

    Standard

    Det är precis en sådan här situation jag är mest rädd att råka ut för. Dock så skulle inte jag våga flyga utan att alla kommer åt frekvensklämmorna, vilket i detta fall inte verkar haft någon betydelse då det ändå händer saker trots att en erfaren!? flygare kommer ut på fältet. Hela iden med frekvensklämmor är ju att man ska kunna se vilka kanaler som är lediga och inte.

    Vet inte vad du har för radio men jag skulle börja fundera på 2.4GHz banorna, så slipper man vissa typer, samt att man själv slipper råka skjuta ner någon.

  6. #46
    Pallemans avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    354
    Jobb
    Garagepulare
    Klubb
    Sölvesborgs MFK

    Standard

    Jag har sedan 2.4Ghz kom till RC världen varit mkt kritisk då en hel påse med andra prylar ligger på detta band.. WLAN, trådlösa hörlurar, bluetooth, microvågsugnar etc...

    Ok för att en sån radioskvättare som micron är sällsynt ute på fälten men det är mkt annat. Hur många stänger verkligen av sina mobiltelefoner på fältet... jaja iaf..

    Men började i vilket fall få upp ögonen lite för detta system framförallt för att det blir mer och mer helikopter för min del.. och då för den lilla nätta antennen som blir på dom höga frekvenserna...

    Men har med anledning av denna händelsen även börjat överväga 2.4'an även för flyg..

    Vet inte vilka prisskillnader det är på tillbehör såsom mottagare för 2.4g kontra 35m.. men är det samma så kan man ju tänka sig gå över...

    Saken är den att jag nyss (i höstas) investerade i en Graupner MX-16 med sändarbord o grejer.. så vill ju helst nöta lite på domdär..
    Mvh Palleman

  7. #47

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Palleman
    Jag har sedan 2.4Ghz kom till RC världen varit mkt kritisk då en hel påse med andra prylar ligger på detta band.. WLAN, trådlösa hörlurar, bluetooth, microvågsugnar etc...

    Ok för att en sån radioskvättare som micron är sällsynt ute på fälten men det är mkt annat. Hur många stänger verkligen av sina mobiltelefoner på fältet... jaja iaf..

    Men började i vilket fall få upp ögonen lite för detta system framförallt för att det blir mer och mer helikopter för min del.. och då för den lilla nätta antennen som blir på dom höga frekvenserna...

    Men har med anledning av denna händelsen även börjat överväga 2.4'an även för flyg..

    Vet inte vilka prisskillnader det är på tillbehör såsom mottagare för 2.4g kontra 35m.. men är det samma så kan man ju tänka sig gå över...

    Saken är den att jag nyss (i höstas) investerade i en Graupner MX-16 med sändarbord o grejer.. så vill ju helst nöta lite på domdär..
    Alla system har sina för och nackdelar, Finns enstaka grejjer som inte har så smart komunikation via det fria 2.4GHz bandet, tex trådlösa kameror, så visst kan man bli nedskjuten då också. Men risken för det är nog bra mycket mindre än med 35MHz, även om det skulle finnas bluetooth, wlan, mobiler osv i närheten.

  8. #48
    buskflygaren
    Guest

    Standard

    Ja du palleman och annars är det bra?

    Det är verkligen inte lätt för dej, någon lägger på luren någon annan vill inte ge dej pengar och någon annan ljuger och mitt i allt sitter du och har så rätt.

    Och självklart tycker rcff att det här är ju så viktigt så klart att pallemannen ska få media utrymme att uttrycka sin självömkan, pinsamt!

    mvh Daniel

  9. #49
    Pallemans avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    354
    Jobb
    Garagepulare
    Klubb
    Sölvesborgs MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av buskflygaren
    Ja du palleman och annars är det bra?

    Det är verkligen inte lätt för dej, någon lägger på luren någon annan vill inte ge dej pengar och någon annan ljuger och mitt i allt sitter du och har så rätt.

    Och självklart tycker rcff att det här är ju så viktigt så klart att pallemannen ska få media utrymme att uttrycka sin självömkan, pinsamt!

    mvh Daniel
    "harmon" har skrivit ett inlägg på SMF som passar alldeles ypperligt som svar på ditt, hänvisar dig dit.

    Hjälper dig på traven här har du en länk
    http://www.svensktmodellflyg.se/foru...entMainTopic=1

    Har du något vettigt och sakligt att komma med så orkar jag säkert lägga ner tid på dig..
    Mvh Palleman

  10. #50
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av buskflygaren
    Ja du palleman och annars är det bra?

    Det är verkligen inte lätt för dej, någon lägger på luren någon annan vill inte ge dej pengar och någon annan ljuger och mitt i allt sitter du och har så rätt.

    Och självklart tycker rcff att det här är ju så viktigt så klart att pallemannen ska få media utrymme att uttrycka sin självömkan, pinsamt!

    mvh Daniel
    "Vi" på RCFF tycker att detta ,såsom ett fritt forum är just det,d.v.s. fritt.
    O det min bäste herre betyder att vem som helst får uttrycka sin åsikt
    här o vem som helst får bemöta eller reagera på det inom vissa ramar.
    Personangrepp o div.påhopp gillas inte men även du fick nu utrycka din åsikt eller? O det är något som jag upskattar..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  11. #51
    buskflygaren
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bokis
    Citat Ursprungligen postat av buskflygaren
    Ja du palleman och annars är det bra?

    Det är verkligen inte lätt för dej, någon lägger på luren någon annan vill inte ge dej pengar och någon annan ljuger och mitt i allt sitter du och har så rätt.

    Och självklart tycker rcff att det här är ju så viktigt så klart att pallemannen ska få media utrymme att uttrycka sin självömkan, pinsamt!

    mvh Daniel
    "Vi" på RCFF tycker att detta ,såsom ett fritt forum är just det,d.v.s. fritt.
    O det min bäste herre betyder att vem som helst får uttrycka sin åsikt
    här o vem som helst får bemöta eller reagera på det inom vissa ramar.
    Personangrepp o div.påhopp gillas inte men även du fick nu utrycka din åsikt eller? O det är något som jag upskattar..
    Självklart! Men nu har ju palleman fått hålla på en stund med trakasserier mot en klubb och en ledare som fortfarande är namngiven på er sida.

    Det tycker jag är dåligt!

    Mvh Daniel

  12. #52
    buskflygaren
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Palleman
    Citat Ursprungligen postat av buskflygaren
    Ja du palleman och annars är det bra?

    Det är verkligen inte lätt för dej, någon lägger på luren någon annan vill inte ge dej pengar och någon annan ljuger och mitt i allt sitter du och har så rätt.

    Och självklart tycker rcff att det här är ju så viktigt så klart att pallemannen ska få media utrymme att uttrycka sin självömkan, pinsamt!

    mvh Daniel
    "harmon" har skrivit ett inlägg på SMF som passar alldeles ypperligt som svar på ditt, hänvisar dig dit.

    Hjälper dig på traven här har du en länk
    http://www.svensktmodellflyg.se/foru...entMainTopic=1

    Har du något vettigt och sakligt att komma med så orkar jag säkert lägga ner tid på dig..
    Snälla lägg inte ner tid på mej, rätta till det du har ställt till med i stället.

    mvh Daniel

  13. #53
    kenneth67s avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    2 554
    Jobb
    bonna psykolog....
    Klubb
    ulricehamns flyg klubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av buskflygaren
    Ja du palleman och annars är det bra?

    Det är verkligen inte lätt för dej, någon lägger på luren någon annan vill inte ge dej pengar och någon annan ljuger och mitt i allt sitter du och har så rätt.

    Och självklart tycker rcff att det här är ju så viktigt så klart att pallemannen ska få media utrymme att uttrycka sin självömkan, pinsamt!

    mvh Daniel
    ja sorleken anger väl vad det är som är pinsamt !?? tycker inte det verkar som du läst tråden från sin början ! buskflygaren!!!!
    med den inställningen du har hoppas ajg verkligen att du själv råkar ut för samma sak!! kul å se om du har samma slappa attityd då ??
    FM extra 300s 60size
    black horse extra 300s 46 size asp46
    giles 202 3d CRRC40i bensin ..
    p51 pylon (modeltech) TT36pro
    V-MAR cap 231 ex asp120
    jamara corsair os90fs
    ultimate elite series .40 ST51rc
    Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.

  14. #54
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Jag tror ,liksom alltid,att man själv faktiskt kan bilda sig en åsikt med hjälp av det som skrivs..
    Jag har en åsikt om detta o den har jag utryckt..
    Uppskattar mycket ett forum med högt till tak o med ett minimum av ingripande av oss moderatorer..
    O en del av det som skrivs här ovan tycker jag kunde avhandlas privat men men..
    Vägt mot att ha ett forum där alla kan skriva fritt så väger detta argument lättare. Det bör räcka med det som Mats(kloka ord som vanligt ) o Ove har skrivit för att sätta gränserna tycker jag..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  15. #55
    Debattglad entusiast
    AMs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    3 505
    Jobb
    Engagerad pensionär
    Klubb
    Ripa MFK

    Standard

    Diskussionens vågor går höga. Och det är ju bra - för vi lär oss ju alla något av det. Eller hur?

    Vem som är "skyldig" eller inte, eller som ska ersätta skadorna i den inträffade incidenten i MFK Snobben kan endast de inblandade klara ut.

    Men viktigt är att vi här på forumet fritt kan ta upp ämnen som inte alla gånger är bekväma. Som sagt - vi kan alla lära oss något. T.ex att en bagatellartad incident kan spåra ur beroende på stolthet, feghet, olika synsätt och åsikter om "utbölingar" etc, etc. Jag tycker man ska klara ut sådana här problem på ett vuxet sätt - i all synnerhet då nya unga modellflygare är inblandade och ska bilda sig en uppfattning av hur man agerar "vuxet".

    Jag lägger ingen värdering i vem som är skadeståndskyldig eller något som helst annat i denna incident. Jag hoppas det hela löser sig till det bästa och att de inblandade kan lägga händelsen bakom sig.

    Det borde ju inte vara svårt att reda ut det hela. Se till att ni träffas på ett möte där ni lugnt och sakligt pratar igenom det inträffade. Då kommer Ni nog också på en lösning som bägge parter kan acceptera och hur man i framtiden ska undvika att det inträffade upprepas.

    Sedan kan jag också tillägga att jag varit bortrest några dagar och inte haft möjlighet att bevaka denna tråd gällande namngivandet av personer. Det borde inte heller behövas tycker jag. På något sätt känns namnen oviktiga.

    Mvh
    Ove

  16. #56

    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    411
    Jobb
    studerande
    Klubb
    Marks modellflygklubb

    Standard

    Hej!

    Palleman! Det du beskriver om vad som hände på klubben

    var skandal. Vuxet föredömme skall väll ändå kunna sköta det här på ett mer moget sätt.

    Och att låta grabbarna ta ut sina modeller utan att kolla frekvenser är oansvarigt, och mamman, skäller och slänger på luren.

    Om allt det här stämmer står jag helt på pallemans sida, tråkigt är bara att grabben hamnar i klämm tyvärr.

    Men om de inte ringer och ber om ursäkt så förstår jag dig.

    Min åsikt, hoppas ingen blir sur! Och helt rätta att ta upp det här.
    Mvh David!
    ---------------
    Sebart katana S50 E | Above all yak 54 120 cm | Fliton edge 540 freestyle | Free Air Blitz EPP | Kyosho Calmato sports | Kyosho Concept SRK

  17. #57
    Pallemans avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    354
    Jobb
    Garagepulare
    Klubb
    Sölvesborgs MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av DaEk
    Hej!

    Palleman! Det du beskriver om vad som hände på klubben

    var skandal. Vuxet föredömme skall väll ändå kunna sköta det här på ett mer moget sätt.

    Och att låta grabbarna ta ut sina modeller utan att kolla frekvenser är oansvarigt, och mamman, skäller och slänger på luren.

    Om allt det här stämmer står jag helt på pallemans sida, tråkigt är bara att grabben hamnar i klämm tyvärr.

    Men om de inte ringer och ber om ursäkt så förstår jag dig.

    Min åsikt, hoppas ingen blir sur! Och helt rätta att ta upp det här.
    Skandal är nog ett vettigt ordval, har fram till för ett par veckor sedan försökt nå mannen som bar ansvaret via telefon utan framgång.

    Har försökt ringa honom under olika tider på dagarna för att pricka rätt, men ändå inte lyckats... Misstänker starkt att han helt enkelt inte vill svara i hopp om att slippa städa efter sig.

    Så vädjar därför till "pgrts" eller annan hederlig inom MFK Snobben, för det finns många bra människor i den klubben, be mannen i fråga kontakta mig för att reda ut det hela....

    Om mannen inte har kvar mitt telefonnummer så ringer han min vän "Diesel" som var med mig vid incidenten... För hans telefonnummer vet jag att mannen har... Och får mitt nummer den vägen...

    För det blir mycket enklare för alla parter att reda upp detta utan en rättskarusell, där tror jag mannen och jag är helt överens, och det är alltid en bra början för ett lyckligt slut..
    Mvh Palleman

Liknande ämnen

  1. Välkommen till Sundsvallsträffen 15-17 aug.
    Av Zkeeter i forum Meetings och träffar / Kalendarium
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 20:50
  2. Välkommen till MFK Hudik Fly in 2008
    Av fredrikb i forum Meetings och träffar / Kalendarium
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 13:18
  3. Bygg- och flygdagbok för Snobben
    Av pgrts i forum Byggdagboken
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 11:40
  4. Helirauk 2007 :: 17-20 Maj :: Välkommen till Gotland
    Av Lappen i forum Meetings och träffar / Kalendarium
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-01, 09:08

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •