Reklam

 
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Wesse - Myten, Mannen och Legenden...

  1. #1

    Nyroths avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    715
    Jobb
    Modellflyg nostalgiker

    Standard Wesse - Myten, Mannen och Legenden...

    Kan inte längre hålla inne om det jag känner till om denna fantastiska människa,

    Fakta om Wesse.

    - Wesses familje skatt är en bild på när Fuglesang äter på MacDonalds
    - Ni vet, han hoppade ifrån Kaknästornet en gång, han var sjukskriven I 2 dagar för en stukad fot
    - Wesse kan använda sina egna lår som smides städ
    - Hans avföring är klassificerat som valuta i delar av Litauen
    - En gång såg jag honom kick sparka Arne Weise
    - En gång skulle Wesse och jag käka korv, Vi åkte runt I Hultsfred letandes efter en korvmack men kunde ingen hitta. Tillslut tar Wesse mig till ett öde område I Hultsfreds utkanter och säger…Här är det!! Vi satt där I ett och ett halvt år, tills tro det eller ej, en liten drifting satte upp en korvkiosk precis bredvid oss. När öppningsdagen kom så beställde vi var sin kokt med mos och Boston gurka, till det drack vi Pucko. Sedan brände vi ner kiosken, Wesse skrek till mig genom lågorna….lämna alltid en plats så som den var när du kom!!
    - En gång slog han ett hål igenom en kossa bara för att se vem som kom på andra sidan
    - Han gjorde alla dekorationer för Stjärnornas Krig
    - Han kör en Hemglass bil helt övertäckt med dödskallar.
    - Han organiserade sammanslagningen av UNICEF och BOFORS.
    - Dom säger att Lasse Åberg kom på iden till Sällskaps resan filmerna genom att lyssna på Wesse tala I sömnen.
    - När vi hade Svensexa för Wesse så åt han upp hela den enorma tårtan innan vi hade chansen att tala om att det var en Strippa I den….
    - Wesse namngav Stakka Bo…..han ville inte heta det..
    - Det var synen av Wesse naken på en snöskoter som drev Thomas Di Leva galen..
    - Wesse sover 8 timmar om natten....ja det är typ det enda normala han gör..

    Love and piece broder...

    // Nyroth

  2. #2

    Standard



    Hahaha, det var mycket jag inte hade koll på!

    Saknar Wesse! Kommer han inte hem snart? Jag har ingen att käfta med på msn.... :cry:
    //Fabbe

    Hellre ladda än kladda!!
    Fast kladda är oxå kul!
    _________________

    www.dackeflyers.se

  3. #3
    Glawes avatar
    Reg.datum
    feb 2007
    Inlägg
    2 171
    Jobb
    Programerare
    Klubb
    Eslövs Flygklubb

    Standard

    Jag snackade med honom för ett par minuter på msn. Han befan sig just då i Bjurfors och verkade inte ha några planer på att åka söderut ännu.
    Mvh / Fredrik Glawe.

  4. #4
    Tobbe Os avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 434
    Klubb
    Graninge MFK / Genlanda

    Standard

    Maken till kamratlig människa är nog inte lätt att hitta, mera som omöjligt skulle jag tro.

    Efter att ha pratat med honom i timmar så förstår jag varför han har en eller flera kompisar i var och varannan by i Vindeltrakten.


    Så om vi ska gå efter antalet kompisar han har att hälsa på här i kring så kommer nog inte Wesse hem förän i Mars

    Det enda som kan få honom söder ut är hans längtan efter sin son.
    //Tobbe

  5. #5
    Siguns avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    3 958
    Klubb
    Dackeflyers

    Standard

    haha.. de var många fakta på en gång nyroth om bara hälten stämmer så är han en hiskelig man.

    Han ringe mig för en stund sedan nu och nu hade hans dator lagt av !!, så om han inte får ordning på datorn så blir de inga fler filmer förrän han hittar en kompis med dator igen

    /Martin

  6. #6


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 244
    Klubb
    MFK Genlanda

    Standard

    Enl någesånär säkra källor inträffar han
    i Åsele på söndag.

    Kan också vara en del av myten....man får väl se....

    Få se nu var f-n hittar man en röd matta....

    Mvh Kent

  7. #7
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    oj vad kul läsning hade missat denna tråd men fick en tår i ögat o känner mig mycket glad över för mig oförstånde uppståndelse...jag är ju bara mig själv o min största förmåga är att våga göra bort sig o vill aldrig blir förmer på något vis...vill ju bara vara en bysop som sprider lite glädje hos dom som behöver det o tro mig vi är många som behöver lite ljus i tillvaron....önskar mig ett ljust 2008 o hoppas mången flygare vill komma o hälsa på oss i stranda modellflyg-klubb där vi ej landar studsfritt...min tanke är oxå att alla som har någon tanke på att börja med rc-flyg ska våga det o inte tro att det ska vara så djäkla märkvärdigt och avancerat ....har fått sex samtal från helt främmande människor som hade någon form av flygplan i gaderoben o nu när dom ser hur vi tokar o nöjer oss med att få flyga ett varv o KANSKE landa som bonus då vågar även dessa sig ut ur garderoben detta tyckte då jag va en fin julklapp....


    god jul på er

    p.s finns mycket värre tokerier att hitta om mig än det Nyroth har varit med om

    Get high with hovering
    not drugs

  8. #8
    LABs avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    634
    Jobb
    Rörpulare
    Klubb
    Tranås & Ödeshög

    Standard

    wesse Postat: 2007-12-22 - 07:56:42 Rubrik:

    --------------------------------------------------------------------------------

    oj vad kul läsning hade missat denna tråd men fick en tår i ögat o känner mig mycket glad över för mig oförstånde uppståndelse...jag är ju bara mig själv o min största förmåga är att våga göra bort sig o vill aldrig blir förmer på något vis...vill ju bara vara en bysop som sprider lite glädje hos dom som behöver det o tro mig vi är många som behöver lite ljus i tillvaron....önskar mig ett ljust 2008 o hoppas mången flygare vill komma o hälsa på oss i stranda modellflyg-klubb där vi ej landar studsfritt...min tanke är oxå att alla som har någon tanke på att börja med rc-flyg ska våga det o inte tro att det ska vara så djäkla märkvärdigt och avancerat ....har fått sex samtal från helt främmande människor som hade någon form av flygplan i gaderoben o nu när dom ser hur vi tokar o nöjer oss med att få flyga ett varv o KANSKE landa som bonus då vågar även dessa sig ut ur garderoben detta tyckte då jag va en fin julklapp....


    god jul på er







    Detta va bland det bästa jag läst på forumet,Wesse är en riktig Ambasadör för modelflyget när han lyckas plocka fram fler flygare ur garderoberna.

    GOD JUL
    Sur gubbjävel!
    LasseB

  9. #9
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    [/quote]p Detta va bland det bästa jag läst på forumet,Wesse är en riktig Ambasadör för modelflyget när han lyckas plocka fram fler flygare ur garderoberna.

    GOD JUL[/quote]

    brrr inte är ja någon slags Amasadör nej jag är en helt vanlig tok som gillar när folk mår väl o finner glädje i en hobby som passar dom...för varje skratt jag kan locka fram hos någon finner jag en lycka hos mig oxå.. men visst har man lockat fram en o annan mindre glad människa men det är ju som vatten på en gås det rinner ju av ganska lätt ....2008 planerar jag att bli än värre tänkte nämligen släppa alla spärrar så se upp forummedlemar nu brakar det snart löst [/quote]

    Get high with hovering
    not drugs

  10. #10

    Nyroths avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    715
    Jobb
    Modellflyg nostalgiker

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse
    ....har fått sex samtal från helt främmande människor som hade någon form av flygplan i gaderoben
    Se där, då hade man en punkt till på listan av Wessetorials, för inte har då jag fått några Sexsamtal pga modellflyget

    God Jul vänner!

    Nyroth

Liknande ämnen

  1. Legenden Ivve Hallberg
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 23:14
  2. Mannen med frekvensklämmorna
    Av Jakob i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 09:55
  3. Wesse film challange / Wesse Filmutmaning
    Av T5 i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 14:59
  4. Wesse's YS vs. T5's YZ
    Av T5 i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 14:48
  5. opps chessna-mannen från tingsryd på besök
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 22:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •