Jaha, då är det snart jul igen.
Massor att göra med inköp och julstök, men vad gör man när granen är klädd, paketen inslagna och glöggen är upphälld...

Den fina ARF-modellen ligger ju inslagen under granen så den kommer man inte åt på ett tag...
Då kan det vara dags för RCFF's julpyssel, eller snarare julpussel.

Jag har totat ihop lite modellflygspussel som finns här för nerladdning.
Pusslen består av en liten (600-800 kb) .exe fil, filerna är tillverkade av mig och är garanterat virusfria. För att lägga pusslen kör man antingen filen, eller väljer att spara den. Om man kör filen direkt så sparar Windows filen temporärt och glömmer bort den när du stänger pusslet, om du vill lägga pusslet fler gånger går det fint att spara filerna i en lämplig katalog i din dator, då kan du lägga pusslet hur många gånger du vill. Ingen installation sker på datorn, efter avslutat pusslande kan man radera filen eller spara den för senare bruk om man så vill.

Det finns 25 stycken olika pussel att välja på. Jag har försökt att få med lite olika kategorier så att det skall finnas något som passar alla.
Pusslen brukar ta runt en halvtimme att lägga, men det kan säkert förbättras med lite övning...

Håll till godo!

Air Combat.
Calmato Sports.
Extra 300s.
Foam.
Gummimotor.
Heli 1.
Heli 2.
Idol 1.
Idol 2.
Indoor.
Jet.
Meeting 1.
Meeting 2.
Meeting 3.
Sjöflyg.
Segelflyg 1.
Segelflyg 2.
Segelflyg 3.
Segelflyg 4.
Segelflyg 5.
Storskala 1.
Storskala 2.
Storskala 3.
Warbird 1.
Warbird 2.

Vi önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!