Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 43 av 43

Ämne: 30% :are combo med DL50. *Filmsnuttar*

  1. #41

    Standard

    Tjenare..


    Jo den flög bara fint antar ja eftersom killen som köpte den skicka mig bilder osv..

    gick iaf i plan flykt 144km/t han mätade med GPS.. om man nu ville veta det förståss.. sedan snubblade ja bort han nummer mail o hela skiten så jag vet faktist inte nått sedan.

    Sedan detta att han kastade sevonen i soptunna e bara ren skitsnack av Tobbe..

    för han köpte modellen ren av mig hadde ingen servon i en gång så vad han kastade vette tusan..

    Men modellen är väldig fin för pengen då.. nu e det lika bra att köpa mera märkes modell som QQ.



    Ja kom som till insikt att ha stora modeller det e mkt. bök o planering osv bara för att kunna ta en flyg tur.. visst var välda sugen på att testa den för hadde den mer o mindre flygklar här hemma..

    Men nu kör jag en meters modeller el helst å ja det e så ruskit smidigt så d finns inte...
    bara att ta den å gå ut bakom huset eller liknande å bra flygglädje desutom.
    Senast redigerat av harmon den 2009-01-06 klockan 14:53.
    Mvh.

    Åke "HarmOn" Olofsson.

  2. #42
    Tobbe Os avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 434
    Klubb
    Graninge MFK / Genlanda

    Standard

    Ok, ursäkta mig då.

    Jag missförstog Matte, meeen det är inte hela sanningen som du skriver heller.

    Matte bad dig skruva ur dem för att han inte ville ha några skitservon, så nu flyger han den med JR servon
    //Tobbe

  3. #43

    Standard

    tjenare igen...

    Sanningen o sanningen.... vet inte ja.

    ja sålde planet .... begärde 6500:- komplett 5000:- ren å så ringde köparen å hadde 4200:- i flyg budget...

    så då vart den så ren som möjligt var, å så fick han höjja sin budget till 5 lopper ... å på den vägen e det ...

    Sedan att dels han hadde bråddis hem å montera servon o ja tankspridd så glömmde vi Vingröret i garaget i det e ju en annan historia...:-)
    Mvh.

    Åke "HarmOn" Olofsson.

Liknande ämnen

  1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-02-07, 12:48
  2. Blandade filmsnuttar från 2010 & 2009
    Av Per P i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-11-15, 09:57
  3. Review Trex 250 Super Combo !
    Av affas i forum Helikopter
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 20:51
  4. DL50
    Av Denke i forum Bensinmodeller
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 13:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •