Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: JR DSX9 några nyheter?

  1. #21

    Reg.datum
    apr 2008
    Inlägg
    24
    Klubb
    Lindsdals RFK

    Standard

    Då var den släppt hos ezfly och det firar dom med att höja priset till 6385:-

    Då är det ingen prisskillnad mellan DSX9 och FF10 längre...

  2. #22
    LANs avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    188
    Klubb
    Valdemarsviks Mfk

    Standard

    Det var väl för bra för att vara sant att något skulle vara billigare i Sverige. Priset i England justerades istället ner när den väl dök upp i butikerna. Lägsta priset är 400 pund för endast sändare (Inwood Models), blir väl runt 4.700 kr med dagens pundkurs.

  3. #23

    Reg.datum
    apr 2008
    Inlägg
    24
    Klubb
    Lindsdals RFK

    Standard

    Jo fast mottagare är bra att ha och då är det £480 som gäller vilket motsvarar ca 5700 kr...

    Nu blev det riktigt jobbigt, blir ju ruinerad av denna hobby och det är innan jag ens börjat flyga, hehe

  4. #24

    Standard

    Jag fick precis min x9303 från Donalds hobby i USA. Det är radio & 9ch mottagare för 529$ (+40$ frakt, ingen tuill) : Slutpris 3350.-SEK


    Jag är förvisso ett omoraliskt busfrö som kör på Amerikansk uteffekt på både min DX7 & nu X9303'a.

  5. #25
    Tobbe Os avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 434
    Klubb
    Graninge MFK / Genlanda

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Taurus
    Vad jag har förstått när jag läst andra forum så är en lock out när det blir ett spänningsfall så att mottagaren startar om. Du har då ingen kontroll över planet/helikoptern utan under den tid som mottagaren startar om hinner oftast flygetinget gå i backen. Det har diskuterats en del om detta här: http://www.rcheli.se/phpBB220/viewto...=15715&start=0

    Om jag har fel får någon gärna rätta mig...
    har man ström i ackarna så ska väl det inte vara något problem, sen så har dom nyaste mottagarna nån form av quick lock.
    //Tobbe

Liknande ämnen

  1. Jr dsx9 2.4g dsm2
    Av larsehlundstedt i forum Radiostyrning, powerboxar, mottagare, servon, gyro mm
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-25, 11:02
  2. JR DSX9 - Failsafe?
    Av sundqvistjohan i forum Radiostyrning, powerboxar, mottagare, servon, gyro mm
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-10, 10:44
  3. Nyheter från Fei Bao
    Av Jakob i forum Turbin och EDF modeller
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 00:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •