Reklam

 
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Arcade

  1. #1
    pilotkalle
    Guest

    Standard Arcade

    Vad tycker ni om Arcade-delen här på forumet?

    Skit eller beroendeframkallande?

    För egen del är det tur att jag är ledig annars hade det blivi många trötta morrnar, att så "gamla" spel kan roa en så mycket trots att jag har en massa nya spel till min dator.




    <------
    Senast redigerat av pilotkalle den 2008-06-22 klockan 23:10.

  2. #2

    Standard

    gillar den skarpt dock tror ja det måste highscore rensas en gång i månaden... med tanke på nya rekord varje dag så måtte folk spela som attans... man sitter själv å försöker uppnå bra poäng åsså har nån annan slagit en med det dubbla
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  3. #3
    Siguns avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    3 958
    Klubb
    Dackeflyers

    Standard

    Tycker de kan vara ett kul tidsfördriv. Har bara ett klagomål och de är på spelet som heter Alien Attack
    det säger att jag har för dålig dator !.. har prövat både i FF och IE med samma resultat.

    Dator: Intel Core 2 Duo E6600 2,4Ghz, 2GB Ram, Radeon X1950XTX 512Mb grafikkort, 650GB HD i en RAID 5. Tror inte att datorn är problemet

    /Martin

  4. #4
    kvaarks avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Inlägg
    126
    Jobb
    Konsult
    Klubb
    Åhus MFK

    Standard

    Klart beroendeframkallande med dessa klassikers, går det inte att skapa en "all time high" för det bästa resultatet och sedan noll ställa spel highscoren som du säger hanke 1 gång i månaden eller nåt?

    @pilotkalle: vilka spel spelar du i vanligafall annars då? Online spel eller vanliga singleplayer spel

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sigun Visa inlägg
    Tycker de kan vara ett kul tidsfördriv. Har bara ett klagomål och de är på spelet som heter Alien Attack
    det säger att jag har för dålig dator !.. har prövat både i FF och IE med samma resultat.

    Dator: Intel Core 2 Duo E6600 2,4Ghz, 2GB Ram, Radeon X1950XTX 512Mb grafikkort, 650GB HD i en RAID 5. Tror inte att datorn är problemet

    /Martin
    den säger så om alla datorer... vet inte varför....
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  6. #6
    webmaster RCFF - Administratör DanneGs avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    673
    Jobb
    IT Chef
    Klubb
    Bergs RC

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sigun Visa inlägg
    Tycker de kan vara ett kul tidsfördriv. Har bara ett klagomål och de är på spelet som heter Alien Attack
    det säger att jag har för dålig dator !.. har prövat både i FF och IE med samma resultat.

    Dator: Intel Core 2 Duo E6600 2,4Ghz, 2GB Ram, Radeon X1950XTX 512Mb grafikkort, 650GB HD i en RAID 5. Tror inte att datorn är problemet

    /Martin
    Vilken version av flash har du?
    /Daniel Gustafsson

    Radio: JR DSX9
    Flyger: Multiplex Acromaster, Sebart Katana(or) Hangar 9 Extra 260 27%
    Heli: E-sky Belt CP
    Bil: Traxxas Slash 4x4
    Båt: Princess med Zenoah 26cc
    01010010010000110100011001000110

  7. #7
    pilotkalle
    Guest

    Standard

    Hallå Kvaark.
    Spelar uteslutande offline, trött på att få aset kickat av en bunke 12-åringar ! Favoriterna är Stronghold Legends, The Settlers 6, Anno1701, Far Cry och Crysis. Väntar febrilt på Far Cry2!!!!

    Vad spelar du själv?

    Min dator:Asus Maximus Formula, Core 2 Duo 45nm 2.4GHz klockad till 3.992, Sparkle 8800GTX, 4G Corsair 6400 CL4, HD Raptor 74G+2*500mb Samsung alltihopa intryckt i ett LianLI-chassi. CPU, grafikkort och moderbord är vattenkylt.
    Senast redigerat av pilotkalle den 2008-06-23 klockan 00:35.

  8. #8

    Standard

    Arcaden är också för min del beroendeframkallande. Och nu har det förståss bara regnat och regant i flera dagar i streck så det har ännu mera ökat beroendet av att få spela dessa gamla klassiker .

    Tycker det är en bra idé med att nollställa rekorden t.ex. varja månad för nångong kommer de rekord som man aldrig kommer över. Och som Kvaark säger så skulle det isåfall inte vara illa med ett "All time high" för de bästa resultaten...

    Åt mig säger det också att jag har för dålig dator på spelen Alien attack och Balloon hunter, men det går ändå att spela spelen och resultaten sparas...

  9. #9

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Anthony Visa inlägg
    Åt mig säger det också att jag har för dålig dator på spelen Alien attack och Balloon hunter, men det går ändå att spela spelen och resultaten sparas...
    Inget att bry sig om, den säger så oavsett dator... Bara att spela på...
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  10. #10

    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    158
    Jobb
    Konstruktör
    Klubb
    Bollnäs MFK

    Standard

    Japp! Beroendeframkallande, jag har varit ren i två dagar nu.
    JET-POWER

Liknande ämnen

  1. Första Arcade turneringen här på rcflyg igång. Olidligt spännande
    Av Krille i forum Diskussioner om vad som helst
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 08:23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •