Reklam

 
Resultat 1 till 1 av 1

Ämne: ASP 400 En riktig stjärna... :D

  1. #1
    Pallemans avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    354
    Jobb
    Garagepulare
    Klubb
    Sölvesborgs MFK

    Standard ASP 400 En riktig stjärna... :D

    Jaja.... gjorde ett byte och är numera ägare till en All-Shit-Possible 400 stjärnmotorn... ja varför inte tänkte jag....

    Så nu sitter jag här tio över tre en fredag morgon sådär i slutet av semestern och hinkar norrlandsguld export och funderar på livets synder....

    Var på flygfältet idag och körde upp en liter soppa med min nyerövrade morot... det gick fort... fan va törstig den är ... hahahahahaha



    20x8 Graupner träpropp sitter på men den ska ju igentligen ha 20x10... med 5.5kw som importören uppger... nja... med 600% nitro... kanske.... ca 5Hk... jo det kan jag gå med på när den går på alla burkar.... hahahaha

    Den låter iaf gött... Som ni läst i allmänt så letar jag offer... hmm.,.. kärra att plantera MÖGET i... haha...

    Har förresten provat blanda lite olika sorters soppa.... bl.a. 12% nitro och 20% aerosynth 3 olja... vart bara o vattna blommorna med skiten idag.... inte ens den motorn jag blandade soppan till gillade den... min kära wankel....

    Inte ens min ASP-soppa med 10% syntet och 5% ricin 5% nitro gillades av några nämnvärda morotar... ok min ASP 120 från Air Media slurkade i sig möget men den stortrivs ju med allt piss jag häller i den... haha

    Nä nu ska jag hålla mig till två sorters bränsle... beroende på om motorn är tjurig eller inte...

    Är den tjurig ska den få 20% Shell Advance Racing M ricinolja och 5% nitro.... och är den trevlig och medgörlig ska den få 18% Klotz Super Techniplate (KL-100) och 5% nitro...

    Så nu ska jag blanda lite soppa för i morgon ska det ta mig fan flaxas på fältet

    Kan tillägga att det är min gode vän Remus som står och väter kallingarna på filmen
    Senast redigerat av administrator den 2010-11-14 klockan 22:13.
    Mvh Palleman

Liknande ämnen

  1. En riktig Hårding eller?
    Av wesse i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-04, 15:26
  2. Hittat en riktig guldklimp :D
    Av Palleman i forum Allmänt och Tips
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-10, 22:52
  3. Fw-190 med Moki stjärna
    Av DrHanke i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 14:03
  4. En riktig motor
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 13:21
  5. Hoppsan... Bokis stjärna lämnar farkosten!
    Av DrHanke i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 23:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •