Citat Ursprungligen postat av Ultra Bandit Visa inlägg
Lasse !
Styrelsearbete för medlemmarnas bästa måste vara mer en att figurera på forumet och flyga på träffar och meetings som andra förbund och föreningar arrangerar?

Hälsningar
Lasse Palm
Tja..Glänsa på meetings..He,he,it takes one to know one..Har aldrig varit min avsikt,jag o mina kumpaner flyger för att visa hur kul den här hobbyn är..Och jag tycker att vi har lyckats,att få bort den där hemliga klubben stämpeln där vi flyger och visar att alla kan prova på nån del av denna hobby..Är inte det marknadsföring? Trodde det vara att få ut ett budskap men det kanske är något helt annat?
Inte genom att åka runt i slips o ha nån form av myndighetsutövning utan bara visa glädjen med detta..Jag blev jättestolt när jag fick ett pris för detta i Arvika,entusiastpriset,vad är fel med det?
Och mitt övriga arbete? Jo tack,var till LFS o konstaterade att det var ingen större fara för modellflyget framtid där..
Mycket annat småpyssel,ett årsmöte hemma hos mig som visade sig vara ett fungerande koncept via nätet..
Men för att återgå till ursprungsfrågan så är det ofta så här när argumenten tryter,det hoppas från en fråga till en annan uppblandat med lite personangrepp..
Var istället glad för att det finns ett forum där man kan debattera frågor,SMFF:s forum som jag brukar kolla in på är ju ingen höjdare,i delen frågor till styrelsen så besvaras inte frågorna alls oftast..
Tobbes funderingar ovan är ju huvudet på spiken men det passerar dig helt förbi..
Ha det så kul i tyskland!