Ja idag söndag är jag riktigt lycklig, hade sovmorgon och frukosten stod serverad kl 09,00 där efter så tar vi oss en "tupp lur ". Sambon frågar om jag inte skall flyg idag och visst hade det varit trevligt där efter går jag ner till hobbyrummet och kollar över planet jag skall flyga med idag, ringer Dragon och bestämmer tid när vi skall träffas på fältet, sambon jobbar för fullt i trädgården med att bära sten, har 10ton gråsten som skall läggas ut i trädgården. Flyger och trivs med grabbarna för allt vad det går. Vädret var inte det bästa men ett par rundor blev det, ringer hem och meddelar att jag är på väg och får reda på att ca 3ton sen är utlagt.
Packar in planet i hobbyrummet och häver mig sedan i soffan och kollar på Red Bull Air Race lagom när finalen varit så är middagen klar, en underbar midda med efterrätt. jaa idag är jag riktigt lycklig, nu återstår bra F1 loppet också. Kanske skulle gifta mig med denna där sambon? Jag har det nog rätt så bra. Så här har min dag varit /Mulder