Reklam

 
Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Achtung achtung !!

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Diesels avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    352
    Jobb
    Service Underhåll
    Klubb
    SolvesborgsMFK

    Standard Achtung achtung !!

    Hej gott folk.

    Idag har jag blivit blåst på 1000 kronor. Jag har köpt en radio på blocket av en Heinz D Frick från järfälla. Han skickade radion igår . Allt gick enligt ÖK . Jag var upptagen med vårt fram tills kl.20,00 så jag kunde inte öppna packetet. Men 3 minuter över 20 då var det packetöppning. Allt verkade vara ok. Slog på radion och allt kom upp i displayen som det skulle . Kanon tänkte jag då. Kollade så att kristallen som satt i var på kanal 65 och det stämde det med. Upp i hobbyrummet , slog på min stick på kanal 65 och då gissa.! hände inte ett skit!
    8 minuter över åtta ringer jag upp gubben och förklarar. Vet ni vad jag fick för svar ? Den fungerade hos mig och jag tar inte tillbaks radion.
    Han visste att om han sålde nånting på blocket då får man inte skicka tillbaks det och han är inte skyldig till någon form av återköp !
    undrar hur många han har blåst med icke fungerande saker.

    Så se upp gott folk med att köpa begagnat på blocket. Framför allt elektriska prylar.

    Och se upp extra noga om ni skall köpa nåt av denna man! HEINZ D FRICK från järfälla.

    Mvh Packo.
    Senast redigerat av Diesel den 2008-09-25 klockan 19:48. Anledning: Felstavning
    Motorer , motorer , motorer, Det är vad som gör livet värt att levas. !

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •