Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 34 av 34

Ämne: Håll ut snart kommer den

  1. #21
    Debattglad entusiast
    AMs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    3 505
    Jobb
    Engagerad pensionär
    Klubb
    Ripa MFK

    Standard

    ...annars kan man ju spänna för hästen för en romantisk slädfärd...

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=mf-H3WxCyjU"]http://www.youtube.com/watch?v=mf-H3WxCyjU[/ame]

    Mvh
    Ove
    Ove (AM) Nielsen

  2. #22
    mulders avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp kräver inget hederligt arbete längre.
    Klubb
    Olofströms & Åhus Mfk JET-SKÅNE

    Standard

    Romantik, nej sådant har jag lagt av med, behöver honan romantik så skickar jag henne till Wesse, sådant får han syssla med medas vi andra har roligt och flyger.
    Whats it/Mulder
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

    JET SKÅNE

  3. #23

    Reg.datum
    apr 2008
    Inlägg
    24
    Klubb
    Lindsdals RFK

    Standard

    Ingen snö i Kalmar än, måste lite längre in i landet så finns det... Dock så blåste det så mycket så dom ringde från jobbet och ville jag skulle jobba extra. Så nu har jag stått 4 timmar vid Ölandsbron och stängt av den för all trafik utom personbilar. Vi ska tydligen stänga av den om det blåser mer än 27 m/s och över 35 m/s får inte heller personbilar passera. Härligt det är med höst och vinter... Får hoppas vädergudarna är på bättre humör så man kan ta en sväng med älghunden i skogen istället.

    Over and out from Kalmar

  4. #24
    Tobbe Os avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 434
    Klubb
    Graninge MFK / Genlanda

    Standard

    Undra om det är vinter här nu, burrrr -14 här nu så jag tror att Yaken får vila i dag
    //Tobbe

  5. #25
    Siguns avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Inlägg
    3 958
    Klubb
    Dackeflyers

    Standard

    -7,2 i småland denna natt ... brrr

  6. #26
    flygaren_93s avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Inlägg
    427
    Jobb
    utbytesstudent i Nya Zeeland i ett år
    Klubb
    vallentunamodellflygklubb

    Standard

    Jag har redan börjat längta till sommaren då man solen är uppe till 23/dygnet runt och det aldrig blir kallt. Efter att jag åkt 2tim och 15 min på moppen för att åka hem från en kompis landställe. När jag kom hem var det under 0 grader och man fryser så man skakar och andå har alla vinterkläder på sig längtar man till sommmaren.

    Det ändå man får trösta sig med är att gå och slipa balsadam och göra klart alla modeller in för sommaren så man ska kunna flyga... Fler galna projekt är på gång. Det är dags att instalera lampor på planen så man kan flyga efter 15:30
    __________________________

    Modellflygare sedan 2003

  7. #27

    Standard

    Här har det regnat i tre dagar nu så snart kan jag nog sjöflyga igen
    Jag vill ha snö och kallt, Jag vill sätta skidor på planet och rita spår i snön. Hmm ja får nog försöka mig på en snödans snart

    Mvh Mats J
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  8. #28

    Standard

    Snö och is ser jag nog av inomhus . Våga vägra vinter
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  9. #29
    Jungfru EmmYs avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Inlägg
    101
    Jobb
    Butiksdekoratör
    Klubb
    MRFS

    Lightbulb

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    då får vi väl hoppas att vi får snö i skåne med då och inte bara från dig och upp i landet .. vi får ju inte glömma lilla skåneland

  10. #30
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    ja det blir mörkare o kallare o vi måste krypa längre o längre in i våra hobbyrum...se möjligheterna o vidga dina vyer
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=UN4TV-d8P0U"]YouTube - Vidga vyerna[/ame]
    när jag vill vidga mina vyer ännu mer ska jag starta en sån här i mitt sovrum..
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=w90mem7Xv78&feature=rec-HM-fresh+div"]YouTube - Valveless pulsejet with afterburning augmentor[/ame]
    Senast redigerat av wesse den 2008-11-10 klockan 19:15.

    Get high with hovering
    not drugs

  11. #31

    Standard

    När jag nu senare i kväll ska bege mig till ishallen med den stoooora sonen M.s.a.f inte den lilla elaka M.B så ska jag försöka se glädjen att titta på all is och snö. Det är inte alla som för se det i kväll. Du har rätt Wesse den gåvan får bara jag .
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  12. #32

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av matbos Visa inlägg
    När jag nu senare i kväll ska bege mig till ishallen med den stoooora sonen M.s.a.f inte den lilla elaka M.B så ska jag försöka se glädjen att titta på all is och snö. Det är inte alla som för se det i kväll. Du har rätt Wesse den gåvan får bara jag .
    och han är ju mycket snällare en mig ??
    //Micke B

  13. #33

    Standard

    Wesse åker och handlar semlor

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ncqp5B0mUUE&feature=related"]YouTube - Lockwood Pulsejet Shopping Trolley[/ame]

    Ja ett gott skratt är bra meducin då ryggen bråkar

    Mvh Mats J
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  14. #34

    Standard

    Vad häftig en sådan borde man införskaffa, Eller ge till frun i jul klapp. Så blir det ju lättare att handla
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

Liknande ämnen

  1. drivning enbart ett håll
    Av shaggy i forum Bilar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-14, 19:34
  2. Motorn snurrar åt fel håll (?!)
    Av Myrmeldjyr i forum Elmodeller
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 08:32
  3. Nu kommer hon snart
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 11:58
  4. 3W60 åt fel håll
    Av jurgen k i forum Bensinmodeller
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 21:41
  5. håll i hunden!!!
    Av kenneth67 i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 22:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •