jodå den första gick ju i backen redan på riktiga jungfru turen .. på 3 dje varvet runt fältet i plan flykt så small vingen av 15 cm ut från centrumet .. helt utan anledning ,, resultatet ja räkna ut det skälva ,,, jag är inte bill hempel ... nåväl efter en massa stötande och blötande med bilder och mail till grossisten jo det blev direkt med grossisten då dom ville det själva .. så fick jag till slut en ny modell för frakt kostnaden .. och den är nu snart klar för premiär ... och ja ni kan tro att jag böjt å haft mig på vingen för att kolla veka punkter men på denna verkar det vara ok .. dock var det annat som inte riktigt höll måttet i mina ögon så som sne byggd fena .. och en del "tryck" skador i plankningen på vingen samt stabbe ,,,


märket ja ... jo det är en V-mar 188cm spännvidd denna är bestyckad med en asp 120 2 pluttare .. som är max vad som rekomenderas till planet ..
dymond 5000mgX2 till skev samt 4000X2 till höjden till sida ett dymond digital 9500 och nått noname junk till gasen

mottagaren en jr 700 samt en 2000 mah acce .. övrigt så har orginal stänger samt roder horn mm använts .. då V-mar faktiskt har bra kvalite på medskicket ... med lite tur i vädret så kommer nu denna kråka att få sitt luft dop på lördag ..... så nu är det väl dags att hålla in nerverna då man ju minns vad som skedde med den andra ...