Reklam

 
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Duktiga och seriösa byggare sökes

  1. #1

    Standard Duktiga och seriösa byggare sökes

    Vi håller på med en hobby som inte riktigt liknar denna, men kanske lite ändå eftersom vi har ett segel som "vinge"

    "Vår" sport är nämligen vindsurfing. Grejen är den att våra brädor använder material som epoxy, carbon och vad jag förstår så använder ni er också av samma material !?

    Det är så att vi söker en kille/tjej som kan reparera brädor som gått sönder. Individen i sig bör befinna sig i Skåne, gärna Öresundsregionen och vara seriös och professionell i sitt byggande.

    Betalning fås efter överenskommelse (uppskattningsvis 5-10 brädor/år, men det kan givetvis bli både mer och mindre).

    Någon här som känner sig träffad eller som vet någon som kanske är intresserad ? Kontakta mig eller skriv här för vidare diskussion.

    Tack på förhand.

  2. #2

    Standard

    Ulf Svartén, som bl a är generalagent för ZDZ i Sverige, är duktig på detta. Den Composite Arf som står i min källare är reparerad av honom med gott resultat. Ni finner hans kontaktuppgifter på www.zdz.se

  3. #3

    Standard

    Tack för ditt svar.
    Tyvärr ser det ju ut som de är stationerade i Mariestad, och det är lite långt ifrån oss tyvärr.

  4. #4

    Standard

    Kolla med Gurra på www.kulingvarning.nu han repparerar sina brädor själv och håller till i Varberg å de flesta andra ställen det blåser på
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  5. #5

    Standard

    Bumpar tråden lite för att se om det finns något intresse såhär efter jul och nyårstider.

    Tackar för de nämnda förslagen, men jag behöver någon mer lokalt för att slippa frakter fram och tillbaka (=för dyrt)

    Tacksam för fler tips.

Liknande ämnen

  1. Tips till Skala-Mustang-byggare.
    Av jocke1963 i forum Skalamodeller
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-11-26, 08:57
  2. Seriösa inlägg....
    Av wesse i forum Allmänt och Tips
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2012-06-09, 10:31
  3. wessevagn sökes
    Av wesse i forum Allmänt och Tips
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 18:38
  4. Warbird byggare.....
    Av Irokee i forum Metanolmodeller
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 18:28
  5. Svetlana med SU-31 plus andra duktiga(re)
    Av Rumpfelstosse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 16:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •