Reklam

 
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 49

Ämne: Min sista flygtur...

  1. #21
    DennanHMFKs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 137
    Blogginlägg
    4
    Jobb
    hobbytroll
    Klubb
    Hallstahammars MFK

    Standard

    God Jul & Gott Nytt År på dig Wesse.

    men du kanske få packa med dig lite varmare kläder endå, pratade nyss med mormor som är i spanien, dom hade 2grader nyss. hehe

  2. #22
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Vet inte var mormor är men jag har 20 i skuggan i dag o gårdagen va än varmare... Ska opp i bergen för att jojjka till lapparna i norden i dag yehhh saknar inte sverige ska bli spanjor nu ska bara sola mig brun först då smälter jag in yehhh

    En nykter dag är en solig dag:-)

    Get high with hovering
    not drugs

  3. #23

    Standard

    Låter trevligt Wesse, packa sedan ner en kaffetermos och några semlor att avnjuta på bergstoppen. Finns inte semlor så går det lika bra med japalenos!

  4. #24

    Standard

    Låter ju härligt Wesse, titta lite extra på några läckra spanjorskor åt mig som inte är där
    Powered by Joy and a LiPo pack

  5. #25
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    sólo tiene suficiente o se detiene para que enarbolan he encontrado otro interés ahora .. Hanke mil gracias por una buena serie

    Get high with hovering
    not drugs

  6. #26

    Standard

    haha jag fattar inte även fast jag har spanska i B-språk
    //Micke B

  7. #27

    Standard

    ¡sea sobrio! consiga a las muchachas y diviértase…
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  8. #28

    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    1 935
    Jobb
    I en annan del av.........Blästorp
    Klubb
    III Aviatörer

    Standard

    Okey

  9. #29

    Standard

    Nu skall vi se. Från: http://translate.google.com/translate_t?hl=se#

    - Wesse:

    eller bara för att sluta flyga Jag har hittat ett annat intresse nu .. Hanke tusen tack för en bra serie

    - Hanke:

    Var nykter! få flickor och ha kul ...

    Hmmm...

    /Håkan
    "Allting beror på allting"

  10. #30
    PODs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    749
    Jobb
    Oj..!! Anställd!
    Klubb
    MFK Oskarshamnseskardern

    Standard

    Hey Wesse. Feliz Navidad y un feliz nuevo, a usted
    FaR oCH FLyG
    //Ola
    www.oskarshamnseskadern.se

  11. #31
    DennanHMFKs avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    1 137
    Blogginlägg
    4
    Jobb
    hobbytroll
    Klubb
    Hallstahammars MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    Vet inte var mormor är men jag har 20 i skuggan i dag o gårdagen va än varmare... Ska opp i bergen för att jojjka till lapparna i norden i dag yehhh saknar inte sverige ska bli spanjor nu ska bara sola mig brun först då smälter jag in yehhh

    En nykter dag är en solig dag:-)
    ofasiken.
    vart i Spanskland är du då?
    minns dock inte vart mina förhistoriska anfäder är. haha

  12. #32

    Standard

    Hare gott nu Wesse my man Yeah!!!!
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  13. #33
    ssns avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    813
    Klubb
    Ulricehamns Modellflygklubb

    Standard

    Wesse kanske är lite "från norr"! Hä man int kan gör mä skotern (läs planet) hä gör man int! )

    Sosen
    What´s Gravity?? (2-Stroke for ever!)

  14. #34
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    hej glada forumvanner sitter pa ett internettcafe o kollar av lite...yehhh har i puerto rico pa gran canaria ar det 20 grader pa natten(30 i solen pa dagen) sa strandpromenader i kortbyxor varenda kvall yehhh kanner mig som en ganska skotsam svensk har nere da svenskar har en formaga att dricka sig berusade sa jag sager att jag ar fran afrika sa slipper jag skammas sa mycket yehhhh solar badar o dyker o njuter av att vara utan dator men kollar dock mailen via telefonen ar nog beroende dar oxa pust...ska i morgon ut o fiska haj med tre svenskar o tva norskorhar dock inte filmat sa mycket har ju semester o jag har gjort saker som inte bor vara med pa film sprider lite gladje har nere oxa med tokerier o det kanns finemang..

    ha en fin kall jul allihopa o kramar till dom som vill ha..yehhhhh

    mvh wesse nykter i dag oxa
    Senast redigerat av wesse den 2008-12-28 klockan 04:46.

    Get high with hovering
    not drugs

  15. #35

    Standard

    norskor wesse .. ah de gillar jag är det snygga också? ta några bilder åt hövdingen hemma i afrika
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  16. #36
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Men hej alla glada flygare nu sitter jag vid datorn i hultsfred igen är hemma en vecka tidigare än beräknat... på jualftonsnatta skulle jag söka upp en AA lokal för att där finna lite likasinnade tokar som mig...gick och skrev sms på min telefon då jag blev omkullsparkad av en kille o innan jag fallit omkull så plockade två andra telefon o plånbok och sprang sedan i väg..fick lifta tillbaka till hotellet o där spärra kort o telefoner..tyvärr va det rensat på ett konto redan då...min fot är nu i en stor härlig klump o jag sitter o njuter av att jag fick vara med även denna nyktra dag...fridtidsresor hjälpte mig med alllt o ringde medans jag satt på med eget skithus i går o frågade hur det kändes..det känns skitbra sa jag ju då yehhh fick oxå uppleva sjukvården där nere den va spännande o dom släckte alla lampor när dom skulle röngta min fot annars skulle strömmen inte räcka till ett kort sa dom..he he sen ägnade jag en halv dag hos polisen där nere stämplar o underskrifter av alla dess slag .... nu visade det sig att det va ca 11 st drabbade den natten på det områden jag befann mig..ersättning från banker m.m ordnar sig men mitt självförtroende är lite lägre har ju känt mig större än Lasse Palm o Nyroth i hop men nu känner jag mig på samma nivå som dom yehhhhhh

    Wesse nykter i dag oxå jajjamän

    för varje steg vi tar blir livet kortare! Så ta små nätta steg..wessetankar

    Get high with hovering
    not drugs

  17. #37

    Standard

    Det var väldigt tråkiga nyheter Wesse. :-( Jag är glad att höra att ditt humör fortfarande verkar vara på topp dock! Hoppas att foten läker snabbt och att blixten slår ner i förövarna.

    /Håkan
    "Allting beror på allting"

  18. #38

    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    1 935
    Jobb
    I en annan del av.........Blästorp
    Klubb
    III Aviatörer

    Standard

    Du skulle ju behöva haft ett par grova , axel brea skåningar me dig

  19. #39

    Standard

    Satt och diskuterade detta med frugan. Wesse, var var du någonstans när det hände? (Så vi inte går dit om man skulle vara i krokarna) Och hur lyckades dom få ut pengar? (Behövs väl kod)?

    /Håkan
    "Allting beror på allting"

  20. #40
    wesses avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Inlägg
    5 871
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    ¤Sunday Team¤

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av hakank Visa inlägg
    Satt och diskuterade detta med frugan. Wesse, var var du någonstans när det hände? (Så vi inte går dit om man skulle vara i krokarna) Och hur lyckades dom få ut pengar? (Behövs väl kod)?

    /Håkan
    jag va i arguineguin men bodde ju i puerto rico man ska nog inte gå med huvudet i en telefon när man går själv på en liten gata... vet nu efteråt att det va ligor från öst som extraknäcker o ökar för varje dag... på scandinavia clinic så suckade dom för jag va inte den första den dagen som blev drabbad... jag är väl inte så förbannad på dom som va inblandade för dom måste ju va desperata o sjuka finns nog något gott i dessa människor oxå fast dom... i plånbok hade jag ju alla mina kort dock ej mycket pengar i iphonen hade jag mycket uppgifter men det är låst för all användning... hur dom fått ut pengar är nog inte svårt med mitt körkort o en gammal kortdragare vad vet jag men det är märkligt att det försvann pengar i går natt när jag fanns här hemma o dom lyckades ta ut mer än vad som fanns på kontot det är något jag inte lyckats med här i sverige så om man får reda på hur man tar ut mer än vad som finns på kontot då ska jag beställa en jet som är snabbare än Palms ja är på bra humör i dag fast man känner sig lite olustig i själen inte kul att bli nerslagen...och va ju på väg till ett scandinaviskt AA möte så då börjar man ju undra är detta tacken för man är nykter..ha ha nä jag är nog mig själv snart bara dom får ordning på foten för jag kan inte springa efter fruntimmer på ett tag nu fast vid juletid får en nog av dessa då maten tar all min kärlek ...yehhhhh

    Get high with hovering
    not drugs

Liknande ämnen

  1. Flygtur
    Av Ilfrazr i forum Allmänt om flyg
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-01-19, 18:55
  2. En flygtur med Bosse
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-07, 21:10
  3. Häng med på en flygtur....
    Av DrHanke i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 08:27
  4. Bara en liten flygtur
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-21, 16:44
  5. Dagens flygtur
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 00:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •