Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: Byrådirektörn spexar...

  1. #21

    Standard

    aaaaaajjjjjjjj de gör ont
    Jag stoppade en snus i ögat en gång då jag av någon anledning sprang samtidigt som ja tog mig en pris o de sved, men shidungo på piarn................ooohhhh

    Mvh Mats J
    Mats Jonsson född 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller före det.

  2. #22

    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    1 935
    Jobb
    I en annan del av.........Blästorp
    Klubb
    III Aviatörer

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlägg
    ja man undrar hur det står till med wessebubbenHar just nu magsjuka som jag tror börjar ge sig...åt en halvliter grädde i fredags kan va det oxå..sen är det väl lite idé torka på film fronten men till våren lossnar det nog..va dock med om en kul grej i veckan som ej kunde filmas på grund av nätcensuren..jag gjorde marinad till köttet som bestod av mosade japalenos o cidungos jag mosade detta med händerna o efter att satt köttet i marinad gick jag på toa för en drill varvid det började svida mer än vad jag klarade..fick smörja med silonsalva o fara ner till läkarmotagningen..efter att fått förklara inför flera sköterskor som mest skrattade åt mig fick jag en brännskadesalva att använda o det är nu på bättringsvägen...detta va en av mina smärstsammaste upplevelser som egentligen borde filmas till eftervärlden men smärtan fick mig att tappa fokus så att säga... ska vila ut lite till sen är det nog dags att filmtoka igen..yehhhh

    Magnus !!........ kan det verkligen göra så ont på så liten yta???





    Krya på dig

Liknande ämnen

  1. Byrådirektörn meckar, dekaltrim å el skit....
    Av DrHanke i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 22:13

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •