Reklam

Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 28

mne: Lite skit i hrnen mste man vl nd f ha

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team

Standard Lite skit i hrnen mste man vl nd f ha

Senast redigerat av administrator den 2011-03-26 klockan 07:57.

Get high with hovering
    not drugs

Thomass avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlgg
    5 959
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malm Radioflygsllskap

Standard

Hehe...
    Rena minfltet!
    "Gliiid-miiinor"!
    Retroholic!

Reg.datum
    Oct 2007
    Inlgg
    35
    Klubb
    FK Gamen Norrkping

Talking

Snygga markeringar,

Ta fram grsklipparen och kr ett varv....

mulders avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlgg
    1 033
    Jobb
    Fifflare, min kropp krver inget hederligt arbete lngre.
    Klubb
    Olofstrms & hus Mfk JET-SKNE

Standard

Wesse, gubben lille ge dig nu, hur kan du st och klaga p hunden ver att han lagt sin avfring utanfr trappen p grsmattan p grund av din lathet. Detta r snudd p djurplgeri att hunden inte ftt sin dagliga motion, stackas hund som skall behva g i sin egen skit fr att komma utanfr ytterdrren, synd om Anneli ocks. Hlsa Anneli att det var bra jobbat med att stta fart p dig//Jessica o Mulder
    Flyger: JET
    Bygger: I Composite
    Motor: Turbin
    Radio: Futaba

JET SKNE

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team

Standard

jo du har rtt mulder mste bttra mig...han fr en promenad p 5 km morgon o en mindre p kvllen men nd s behagar han o gra en korv till p grsmattan varje dag d han vill ligga ute mest hela tiden..denna film va ju mest fr min egen skull d jag verkligen ska komma till insikt ver min lathet men ven gamla hundar ska ju kunna lra sig att sitta eller i mitt fall motionera

en frga jag stller mig numera r hur hinner ni som har en hustru med o bygga flyga o plocka opp skiten

p.s efter Mulders inlgg stod jag i mrkret med ficklampan o plockade bort fastfrusna korvar...

tur vi kan ndra vra betende om vi vill men det krvs lyhrdhet o frndring....wessetankar
    Senast redigerat av wesse den 2009-03-02 klockan 18:40.

Get high with hovering
    not drugs

mulders avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlgg
    1 033
    Jobb
    Klubb

Standard

Citat Ursprungligen postat av wesse Visa inlgg
    jo du har rtt mulder mste bttra mig...han fr en promenad p 5 km morgon o en mindre p kvllen men nd s behagar han o gra en korv till p grsmattan varje dag d han vill ligga ute mest hela tiden..denna film va ju mest fr min egen skull d jag verkligen ska komma till insikt ver min lathet men ven gamla hundar ska ju kunna lra sig att sitta eller i mitt fall motionera

en frga jag stller mig numera r hur hinner ni som har en hustru med o bygga flyga o plocka opp skiten
    BRA Wesse, jo som svar p din frga kan jag bertta hur det funkar fr mig sjlv, en lydig man r en lycklig man. Om man gjort ngot bra s skall man f honan till att tro att det r hon som kommit p och gjort det, har hon gjort ngot dligt som skall man f henne till att tro att det var jag sjlv som gjort det fast det var hon. Vill hon ha ngot gjort s GR DET men tala om att det tar 2timmar fast det endast tar 1tim och nr du r klar talar du om hur jobbigt o svrt det var men att du inte r rikgit njd fast hon kanske r det, vipps s har du en timme ver till hobbyrummet.

Honor brukar inte ta beslut de ger en rak order nr de verkligen vill ngot, tex ni r ute och kr bil, honan sger fljande: lnge fram finns ett fik med goda kakor: vad gr du? troligen kr vidare fr hon sa inte att ni skulle fika utan hon ville att du skall ta beslutet, om hon verkligen velat fika s kunde hon sagt tex stanna hr framme jag r fika sugen. LYCKA TILL /Mulder
    Senast redigerat av mulder den 2009-03-02 klockan 19:09.

JET SKNE

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team

Standard

Citat Ursprungligen postat av mulder Visa inlgg
    BRA Wesse, jo som svar p din frga kan jag bertta hur det funkar fr mig sjlv, en lydig man r en lycklig man. Om man gjort ngot bra s skall man f honan till att tro att det r hon som kommit p och gjort det, har hon gjort ngot dligt som skall man f henne till att tro att det var jag sjlv som gjort det fast det var hon. Vill hon ha ngot gjort s GR DET men tala om att det tar 2timmar fast det endast tar 1tim och nr du r klar talar du om hur jobbigt o svrt det var men att du inte r rikgit njd fast hon kanske r det, vipps s har du en timme ver till hobbyrummet.

Honor brukar inte ta beslut de ger en rak order nr de verkligen vill ngot, tex ni r ute och kr bil, honan sger fljande: lnge fram finns ett fik med goda kakor: vad gr du? trilgen kr vidare fr hon sa inte att ni skulle fika utan hon ville att du skall ta beslutet, om hon verkligen vellat fika s kunde hon sagt tex stanna hr framme jag r fika sugen. LYCKA TILL /Mulder
    Men dra mig baklnges vilken grej Mulder du r nog klokare n vad jag trodde mste nog frska trffa dig lite oftare denna sommar jag misstnker du har mnga kloka rd till mig...Anneli ville jag skulle komma o fika i kvll s jag lste ditt inlgg o sa till henne att jag ska g ut tv timmar med bonzo o nu ska jag g en timme o vipps har jag sen en timme till vad jag vill...yehhh Mulder ger fett jajjamn

Get high with hovering
    not drugs

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team

Standard

Yehhh Mulder ger JET ska det ju va

Get high with hovering
    not drugs

mulders avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlgg
    1 033
    Jobb
    Klubb

Standard

Nr det gller inkp av modeller r det lite trixande ocks. Det r inte priset som avgr om man fr kpa eller ej utan oftast antalet modeller det handlar om. Resten behver jag inte bertta om eller? /Mulder

JET SKNE

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team

Standard

Citat Ursprungligen postat av mulder Visa inlgg
    Nr det gller inkp av modeller r det lite trixande ocks. Det r inte priset som avgr om man fr kpa eller ej utan oftast antalet modeller det handlar om. Resten behver jag inte bertta om eller? /Mulder
    okey mulder d vill jag ha din hjlp om detta... Nsta r vill jag jag ha en strre flygmaskin som inte ryms i bilen o kostar massor av flis hur ska jag frklara att jag vill ha en flymaskin jag inte ens kan transportera ut till fltet o inte egentligen har rd till... Anneli tycker ju vi ska ka till kina o g p en stenmur... En resa till kina kostar ju mer n ett flygetyg hmm undrar hur kvinnor tnker behver alla rd jag kan f...

Get high with hovering
    not drugs

Standard

okey mulder d vill jag ha din hjlp om detta... Nsta r vill jag jag ha en strre flygmaskin som inte ryms i bilen o kostar massor av flis hur ska jag frklara att jag vill ha en flymaskin jag inte ens kan transportera ut till fltet o inte egentligen har rd till... Anneli tycker ju vi ska ka till kina o g p en stenmur... En resa till kina kostar ju mer n ett flygetyg hmm undrar hur kvinnor tnker behver alla rd jag kan f...
    Dom tnker inte som oss, Kanske tvrt om ?? S du fr vl brja s hr skulle det inte vara kul/bra om jag o.s.v Wesse murar r till fr att rivas
    /Matte
    Kom ihg att gravitationen inte bara r ett bra tips: det r en lag. Det r allts inget man kan ignorera..

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team
    Senast redigerat av administrator den 2011-03-26 klockan 07:57.

Get high with hovering
    not drugs

Mr Js avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    4 098
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

Standard

Anneli tycker ju vi ska ka till kina o g p en stenmur...
    Yeeeh! Hangflyg p kinesiska muren... Det finns inte ens p Youtube... (n)

Sen charmar du skert kineserna i vanlig ordning s fr vi massor med nya medlemmar... Det rcker fint med ngra procent av kineserna...
    /\/\vh // /\/\r J.

Standard

Far till kina fr det r ju dr Hempel tillverkar sina stora krror ocks kper du tv storkrror billigt s kan ni flyga hem i dom, Tnk s sllsamt ni skulle ha de d

Mvh Mats J som tycker att jttelajban r bra
    Mats Jonsson fdd 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller fre det.

wesses avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    5 880
    Jobb
    Nykter Alkoholist
    Klubb
    Sunday Team

Standard

Ja d har man rfsat sn o skrapat skit p en tjlfrusen grsmatta o hunden har ftt promenera en mil denna morgon o jag har minskat hans mat s nu kanske han bara gr sina behov tv gnger om dagen...Varken Bonzo eller jag r s superglada i dag vi har trningsvrk o r hungriga hela tiden men nu har vi gjort en frndring i vrat liv o jag hoppas vi modellflygare kan vara lyhrda tillsammans o ta kritik o gra dom frndringar som r ndvndiga fr att njuta av denna eminenta hobby..yehhh

p.s grannen kom ut o frgade varfr jag rfsade sn..jag svor en lng ramsa om Mulder Anneli o Jessica grannen skakade ofrstende p huvudet som han alltid gr t mig o gick in igen

I dag r det en bra dag fr frndringar!! Kan jag gra en frndring i dag?? AA tanke fr dagen
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka p bilden fr en strre version. 

Namn:	020.jpg 
Visningar:	106 
Storlek:	57,5 KB 
Id:	4040  

Get high with hovering
    not drugs

RCFF - Moderator Siguns avatar
    Reg.datum
    Aug 2007
    Inlgg
    3 961
    Klubb
    Dackeflyers

Standard

Tycker de ser ut som du varit ute och rfsat upp en landningsbana !

Standard

Inte helt olikt landningsbanan Slammis fixa t dig med grsklipparen i Mnsters

Men lt du hunden ta o skita han har inga problem med skiten det r bara mnniskorna som bekymrar sig om snt

Mvh Mats J
    Mats Jonsson fdd 1971. Flugit RC sedan 1996 pysslade med friflygande gummimotormodeller fre det.

Reg.datum
    Nov 2007
    Inlgg
    128
    Jobb
    Chauffr
    Klubb
    SRFK Skellefte/MFK Bunten

Standard

Hej Wesse!
    Jag kan stta mig in i hur kvinnor kan lta nr det r lite stkigt i hobbyrummet! Stkigt enligt dom! Det r nmligen s att jag har ett litet litet hobbyrum, s jag har flyttat ut bygget i mitt nya hobbyrum... Dr sttte jag p patrull! lskade hustrun kallade det rummet fr GSTRUM!! s vi va inte riktigt verens om hur det skulle se ut i hobbyrum/gstrum... vad typ av aktiviteter som fick frekomma dr. Det blev s att Jag fick kompromissa lite, stda samtidigt som jag bygger. allt fr att husfriden skall infinna sig. Hur det n r, s r mannen huvudet i familjen men frun r halsen som styr huvudet! Hoppas snart att lugnet kommer att lgga sig nr mitt nya hobbyrum r klart, D jag flyttar ut till garaget....... lugn ro, fr ha hur stkigit jag vill! Ge bonzo en korv till stryck kvinnan medhrs, det lnarsig i lngden......
    Jocke Sandstrm
    Skelleftehamn.

Hanss avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Inlgg
    216
    Jobb
    Mellan tv jobb
    Klubb
    FK Nordvingen

Standard

Mnga flaggor blev det, hahaha
    Om Harley Davidsson tillverkade flygplan,
    Skulle du vga flyga d ???

mulders avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlgg
    1 033
    Jobb
    Klubb

Standard

Bra jobbat Wesse, vi blir glada ver att se att du tog tag i det hela, mste knnas sknt nu. /Mulder o Jessica

JET SKNE

Liknande mnen

1. Lego r coolt nd!
    Av Gyld i forum "Publika lnkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlgg: 2008-10-01, 15:43
  2. ehh lite offtopic eller ?? men skit kul ;)
    Av kenneth67 i forum "Publika lnkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 3
    Senaste inlgg: 2008-06-03, 17:02
  3. inte ett skit me flyg gra .. men skit kul
    Av kenneth67 i forum "Publika lnkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 8
    Senaste inlgg: 2008-01-14, 22:18
  4. Inte rc men rolig nd!
    Av Jakob i forum "Publika lnkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 1
    Senaste inlgg: 2007-02-18, 21:48
  5. Mste f skryta lite!