Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Multiplex Blizzard

  1. #21

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av pilotkalle Visa inlägg
    Ser kul ut Hanke! Vilken Turnigy motor är det du har satt i? Har du några bilder från insidan? Vill se!!
    uj den e blå och röd... kan kolla å ta ett par bilder senare i veckan...
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  2. #22

    Standard

    Hur fortsatte tråden sen då, typ...?
    Plockade själv fram en kartong som legat alldeles för länge och har börjat med vingen; det var nog därför den blev i låda - allt fiskrenset som ska klippas till o lukta CA. Och prövade SÖK o hittade denna tråd som började så bra
    ----------------------------------
    Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

  3. #23

    Standard

    Inte för att jag byggde eller följde denna tråden då den begav sig. Men jag byggde en i våras. Om din legat i en kartong ett tag så kanske inte lappen med "uppdateringen" ligger i. Den handlar om att tejpa runt vingarnas ytterdelar. Detta för att inte få "vingfladdrer" i högre farter. Kan rekommendera det i allra högsta grad. Samt se till att det är tejp som är glasfiberarmerad och inte flexar. (Det gjorde min....)
    /Håkan
    "Allting beror på allting"

  4. #24

    Standard

    Tack för svaret; såg det när jag köpte den på nån rcgropustråd men hittar inte tillbaka - har du url, bild eller så så tipsa gärna vidare... (eller kanske finns att ladda ner på nån mpx-sida om det fanns som brasklapp? - har ingen i min manual iaf)
    Har inte tänkt göra raket av den heller, bör hålla mej på rätt sida om 200km/h-strecket... ööö- under menar jag då alltså

    Och vingen är klar! så resten borde la man klara av under byggsäsongen denna gång.
    ----------------------------------
    Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...

  5. #25

    Standard

    "Manualen" för att fixa vingarna finns här http://www.multiplexusa.com/download...plement_LR.pdf
    -----------
    Olsson

Liknande ämnen

  1. Dödade min Blizzard
    Av dadde i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 23:06
  2. Kraschade min Blizzard
    Av dadde i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 00:16
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 16:09
  4. Multiplex Blizzard
    Av dadde i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 19:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •