Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Beam E4

  1. #1
    kims avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    56
    Jobb
    Fattig som en lus...
    Klubb
    MRFS

    Standard Beam E4

    Någon som känner till någonting om denna helikoptern? Om den verkar bra mm? Jag är nyfiken på att stå och hovra i sommar och vill åt en el-helikopter i 450 storlek. Kan någon säga mig vilket som är den absolut bästa? Finns säkert många svar på det så motivera gärna. Finns ju både T-Rex, Mini Titan och många andra... Hjälp mig snälla. Tack på förhand.
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	114100.jpg 
Visningar:	122 
Storlek:	224,0 KB 
Id:	4412  

  2. #2


    Reg.datum
    nov 2006
    Inlägg
    95
    Jobb
    Dagdrivare
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap

    Standard

    Vet inget om helikoptern, men det hedrar dig att du skaffar en helikopter för att hovra och inte ett flygplan.

  3. #3
    kims avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Inlägg
    56
    Jobb
    Fattig som en lus...
    Klubb
    MRFS

    Standard

    Ja, det är ju det alla som skaffa helikopter gör... Hovrar de första tre åren, ha ha... I alla fall vad jag ser på fältet, så jag får väl bli en av dem... Men jag tänker visa hänsyn och skaffa en elhelikopter... Men vilken?

  4. #4


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Hej,
    Är ingen heli-flygare själv men har en kompis som har ett par Beam som han är helt nöjd med. Dom verkar väldigt välgjorda och dom har låga reservdelspriser enligt kompisen.
    Det flygs rätt många sådana här i trakten - och inget illasinnat om den hittills.
    Har du ställt frågan här också - http://www.rcheli.se/
    Troligen får du flera svar där från folk som faktiskt flyger Beam..
    Hälsningar
    Roger

  5. #5

    Standard

    Hallå ska du ha en i 450 size så är Beam en av dom bättre, som du säger så finns det en hel del att välja mellan och du får säkert lika många svar, har haft trex och Beam och i mitt tycke så är beam bättre än trex ,billiga delar,och sen måste jag få kommentera eran inställning till heliflygare man hovrar inte i 3 år det lessnar man på väldigt fort sen flyger du helin precis som ett plan enda skillnaden är att du behöver inte flera hundra meter startbana räcker med en liten fläck att starta ifrån trägården blir utmärkt
    MVH Uffe

  6. #6

    Standard Beam är bra.

    Jag är helnöjd med min Beam. Riktigt bra kvalité. Har flugit i 10 timmar totalt med den nu och bara sträckt remmen lite och efterdragit 2 st fabriks monterade skruvar i swashplattan.

Liknande ämnen

  1. Test av Beam E450 helikopter
    Av affas i forum Helikopter
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 10:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •