Reklam

 
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: CopterX Shop?

  1. #1

    Standard CopterX Shop?

    Var kan man hitta en shop förutom Ehirobo...
    Oj hade inte sökt tillräckligt hittade denna adress www.nordic-hobbytech.com har tydligen inte öppnat ännu men tar emot förbokningar.. Kanon
    Senast redigerat av Mr B den 2009-03-30 klockan 16:21.

  2. #2


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Mr B Visa inlägg
    Var kan man hitta en shop förutom Ehirobo...
    Oj hade inte sökt tillräckligt hittade denna adress www.nordic-hobbytech.com har tydligen inte öppnat ännu men tar emot förbokningar.. Kanon
    Hej,
    Undrar bara lite försynt varför du skapade denna tråd när du redan hittat en firma som säljer grejen du är så intresserad av...
    Beträffande firman så finns det ingen företagsinformation överhuvudtaget såvitt jag kan se så inte skulle jag beställa under de premisserna.... Ingen adress, inget telefonnr, ingen ort, ingen e-mailadress. Varningsklockan klämtar otvivelaktigt. Men visst kan jag ha fel - det kan ju bara vara ett förbiseende och i så fall antar jag att det snabbt klaras ut. Jag gillar nämligen inte helt anonyma företag.
    Hälsningar
    Roger
    Senast redigerat av McRegor den 2009-03-30 klockan 17:44.

  3. #3

    Standard

    jag redigerade min tråd efter jag hittade adressen.

  4. #4
    Moderator

    RCFF - Moderator
    bokiss avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    5 067
    Jobb
    Glänsande Pellejöns samt Guruns Hovfotograf
    Klubb
    LFC+VMF+ÖMFK +Ivves Fan Club

    Standard

    Bengt Bengtson,om du vill göra reklam för en produkt här så är det bara att lägga in det i reklamforumet.Kostar inte ett dugg..
    Måste dock säga at det var en av de mer mystiska firmor jag har sett inom hobby,det finns ingen info om var o vem,att betala pengar dit vore något som jag,aldrig skulle göra,man bör ju veta med vad man har att göra med..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

  5. #5

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av bokis Visa inlägg
    Bengt Bengtson,om du vill göra reklam för en produkt här så är det bara att lägga in det i reklamforumet.Kostar inte ett dugg..
    Måste dock säga at det var en av de mer mystiska firmor jag har sett inom hobby,det finns ingen info om var o vem,att betala pengar dit vore något som jag,aldrig skulle göra,man bör ju veta med vad man har att göra med..

    Håller med verkar lite fishy
    /Matte
    Kom ihåg att gravitationen inte bara är ett bra tips: det är en lag. Det är alltså inget man kan ignorera..

  6. #6
    Pallemans avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Inlägg
    354
    Jobb
    Garagepulare
    Klubb
    Sölvesborgs MFK

    Standard

    Nä men det dyker säkert upp mer info på siten så fort dom kommer igång riktigt. Dock håller jag med om att man blir fundersam när något av det första som läggs upp på sidan är hur man skickar pengar till dom ..
    Senast redigerat av Palleman den 2009-04-01 klockan 05:36.
    Mvh Palleman

Liknande ämnen

  1. Hobby shop i Berlin
    Av rcflygare i forum Hobbyshoppar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-10-26, 22:45
  2. RC heli club and shop in Stockholm?
    Av linkahwai i forum Elmodeller
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 18:04

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •