Hej,
I somras köpte jag en iCharger 106B från Hobbycity. Jag har varit mycket nöjd med laddaren - som jag f ö byggde om för att kunna uppdatera programvaran i - men så för ca: 1,5 månad sen så "dog" den plötsligt. Efter lite funderingar så mejlade jag Mr Junsi hos tillverkaren och berättade om problemen samt att jag kompletterat den med uppdateringsinterface enligt Junsis beskrivning på RC Groups. Jag misstänkte att eftersom jag öppnat den och lött in lite kablar så hade jag förverkat garantin...
Döm om min förvåning när jag fick beskedet att bara jag skickade in den så skulle dom laga den utan kostnad för mig - och Junsi var dessutom mycket snabb att besvara mitt mail.
Sagt och gjort - jag skickade iväg den till Kina men efter 3 veckor hade den fortfarande inte kommit fram...
Shit - så jag reklamerade hos Posten. Sen i torsdags förra veckan (2/4) damp ett mail ner från Junsi att nu hade dom fått laddaren och dom skulle kolla den så snart som möjligt. Skönt att den kom fram och jag meddelade även Posten detta.
I förmiddags - alltså 4 dagar efter att dom fått min trasiga laddare - ringde telefonen och det var DHL som stod utanför mitt hus och ville leverera ett paket från Kina. Ja, nog blev jag lite överraskad men på ett positivt sätt. Nu har jag öppnat paketet och döm om min förvåning när det låg en splitterny laddare av den nyare modellen i paketet !
Heder är den tillverkaren och slutsatsen man kan dra är ju att även om tillverkaren hör hemma i Kina så kan det mycket väl fungera att reklamera varan. I var fall om tillverkaren heter "Shenzhen Junsi El"..
Hälsningar från en glad
Roger