Klart och betalt.
/Lasse
Klart och betalt.
/Lasse
/Lasse
Modellflygare sedan 1952
Fullskalaflygare åren 1964-1978.
Har flugit motor: Saab Safir, Tiger Moth, Piper Colt, Auster A5, Super Cub.
Segel: Bergfalke, Pik5, L-Spatz 55, Mucha Standard,
Pirat, Astir, KA2B, Jantar Standard.
Betalt men inte klart![]()

Jag har inte fått någon påminnelse, men det är troligtvis någon automatisk funktion som har gått lite snett.
Skyltarna fixar DrHanke manuellt när han har kollat på kontot vem som har betalat, det brukar ske lite "klumpvis" så för en del går det fort, för andra tar det lite längre tid. Så ha lite tålamod, det blir alltid rätt i slutänden.
/\/\vh // /\/\r J.
Betalt i dag.....nu e man med ett år till
Skylten får man väl då dom ser att det är inbetalt. Hanke skrev tidigare att han kollar i slutet på månaden på vilka inbetalningar som gjorts.
//Matte
Que??
Jag oxå..?
"-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Svenska RC-flygförbundet [mailto:xxx@xxx.xx]
Skickat: den 29 december 2010 00:02
Till: xxx@xxx.cc
Ämne: Påminnelse om upphörande av betald prenumeration
Hejsan,
Din behörighet till den betalda prenumerationen "RCFF Medlem 2010" kommer snart att upphöra.
För att förlänga den måste du besöka http://www.rcflyg.se/forum/payments.php
Om du inte förlänger den kommer din prenumeration att tas bort.
Med vänliga hälsningar,
Svenska RC-flygförbundet"
”Vir prudens non contra ventum mingit”
Precis som jag har skrivit i den andra tråden i allmänt delen:
Halloj!!
Det är jag som efter våran lilla krasch missat att stänga av påminnelse mailen om detta! Jag hade gjort det på gammla forumet men tydligen helt förträngt det och därav missat det. Jag ber som mycket om ursäkt för det!!
Alla som är med i "Medlem 2010" får detta oavsett om man är med i "Medlem 2011" eller inte, detta för att forumet har stöd för multipla "abonemang" lite dumt att det blir så men det är så det fungerar iaf.
Så ni som har en "Medlem 2011" skylt luta er tillbaka i fåtöljen å smutta vidare på congnacen, ni som inte har en skylt men har nyligen betalat, det är är helger mm så jag har med flit inte gått in på banken för det som betalat innan jul kommer troligen inte synas för ens i slutet av veckan eller nästa.
//DrHanke
Byråkratin är en drake som ska bekämpas, den är tyngden som hindrar kreativiteten från att flyga.. ***
Har druckit congac hela natten men inte har jag fått någon skylt för det.. jag betalade ju in vid 22 tiden igår.. hur lång tid ska de behöva ta Hanke
Gott nytt år på dig Hanke och slit inte ihjäl dig med forumet.
/Martin
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)
Bokmärken