Reklam

Resultat 1 till 8 av 8

mne: 2010 rs sista flygning p Sandemar flygflt, Haninge MFK

Standard 2010 rs sista flygning p Sandemar flygflt, Haninge MFK

Lite Habu-bus p nyrsafton! Ett flygflt blir inte mycket vackrare n s hr p vintern. God fortsttning!

Standard

Jsses vad fint.. en Habu p skidor
    Fin film och fin flygning oxo.

Thomass avatar
    Reg.datum
    Jun 2006
    Inlgg
    5 959
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malm Radioflygsllskap

Standard

Najs!!
    Ny variant av Jet-Ski??
    Retroholic!

Standard

Hehe, funkar faktiskt riktigt bra med skidorna. Mrkte dock redan frsta flygningen vikten av att dom r lika vinklade och hyfsat lsta (annars har man tre nya hrliga roderytor som gr lite som dom vill med krran i hgre farter :-).

Mvh
    Robert

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Busschauffr/ Lastbilschauffr
    Klubb
    Ingen klubb, dock s verkar det som att det finns ngra personer som flyger i Lycksele

Standard

sg ut va en riktigt fin dag, ser fram emot vren d man fr dra upp till fjlls bara njuta av vintern d den r som allra bst. Enligt mig den bsta tiden p ret, ngra - /+ grader ute vindstilla soligt och fjllmilj Lngtar.

Standard

Citat Ursprungligen postat av RobertS Visa inlgg
    Lite Habu-bus p nyrsafton! Ett flygflt blir inte mycket vackrare n s hr p vintern. God fortsttning!

S jkla coolt! Vad r det fr skidor du har, dubro? Hitta du cokpiten sen? Skna bloopers..
    mvh Kenny

Go big, fly fast, be awsome!
    www.youtube.com/kennerdahl
    www.vimeo.com/kennerdahl

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kennerdahl Visa inlgg
    S jkla coolt! Vad r det fr skidor du har, dubro? Hitta du cokpiten sen? Skna bloopers..
    Japp, det r vanliga DuBro-skidor:
    http://www.modellhobby.com/product_i...oducts_id=3170

Cockpiten frsvann tyvrr, sitter vl i en grantopp ngonstans. Har precis bestllt tv nya (en i reserv ) och det blir vl till att tejpa fast den i fortsttningen d magneten r alldeles fr klen fr hgre farter.

Hade kunnat fylla ett helt Youtube-klipp med "behind the scenes" scener om kameran sttt rtt placerad Trots perfekta frutsttningar var det faktisk riktig sk-t flygning hela dagen (vilket kanske inte framgr av filmen). Allmnt vingliga och dligt avvgda landningar rakt igenom. Frutom att jag frlorade cockpiten till Habun passade jag ven p att toucha en grantopp under en inflygning s jag fick ett trevligt jack i vingen, arghhh. Hade ven med mig en Extra 300 som var helt omjlig att flyga med (upptckte senare att CG:n var helt fel till fljd av att batteriet hamnat snett). Efter ngra stapplande vndor passade ESC:n dessutom p att brinna upp s det var bara att ta hem henne igen (frmodligen hade det kommit in sn vid en av de mnga markknningarna...). Nr jag kom hem och stllde ifrn mig planen under cirka 20 sekunder passade yngsta killen (1,5 r) dessutom p att slita av fenan p Extra:n. Han sg s lycklig ut nr han stod och tuggade p den s det var bara att skaka av sig. Mste vl finnas sdana flygdagar ocks antar jag, den varma chokladen var god i alla fall ;-)

Standard

Citat Ursprungligen postat av RobertS Visa inlgg
    Hade kunnat fylla ett helt Youtube-klipp med "behind the scenes" scener om kameran sttt rtt placerad
    Det mste finnas dliga dagar fr att kunna uppsaktta dom bra..
    Har du sett min frsta flygning fr i r? Gick sdr ocks faktiskt..

mvh Kenny

Go big, fly fast, be awsome!
    www.youtube.com/kennerdahl
    www.vimeo.com/kennerdahl

Liknande mnen

1. Ta aldrig den dr sista svngen
    Av simonarvestrand i forum FPV Allmnt
    Svar: 11
    Senaste inlgg: 2013-02-14, 08:36
  2. rets sista flygning
    Av kenneth67 i forum "Publika lnkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 5
    Senaste inlgg: 2010-01-01, 22:31
  3. Flygning p Grdet 2010
    Av Jakob i forum Diskussioner om vad som helst
    Svar: 0
    Senaste inlgg: 2009-12-19, 08:07
  4. Coop Forum Haninge R/C Race Fina priser 60*30m bana!
    Av CoopForumHaninge i forum Meetings och trffar / Kalendarium
    Svar: 0
    Senaste inlgg: 2009-09-12, 14:31
  5. Min sista flygtur...
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 48
    Senaste inlgg: 2008-12-28, 22:53

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg