Reklam

Resultat 1 till 11 av 11

mne: Edge 540'n r dd tips p ngot nytt!

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Busschauffr/ Lastbilschauffr
    Klubb
    Ingen klubb, dock s verkar det som att det finns ngra personer som flyger i Lycksele

Standard Edge 540'n r dd tips p ngot nytt!

Edge 540'n r dd nu. Edgen tyckte jag var lttflugen och det var mitt frsta plan, men idag s gick det inte vgen fick solen i gonen och det sluta med krasch.

Men d r frgan vad skall man skaffa samma igen, vet dock ej om jag villl ha en sdan igen. har kollat p detta http://www.modellhobby.com/product_i...oducts_id=6586. r det npgon strre skillnad i flygegenskaper?

vill grna ha ett ackrobatplan, riktigt kul rolla lopa osv.

vill hlst ha tag i ett pnp. ngon som har tips p n kul max pris 2000 mvh anders

Reg.datum
    Jan 2011
    Inlgg
    131
    Klubb
    Ingen just nu

Standard

Eftersom ingen annan kommit med ngot frslag s freslr jag en krra som jag inte har flugit nnu, men troligen kommer att kpa (r vldigt sugen och jag ska vl bara vara tillrckligt sugen tillrckligt lnge fr att jag ska trycka p kpknappen: Precision Aerobatics Addiction. http://www.addiction3d.com/indexaddiction.html Om du kommer under 2000kr beror ju dock p hur mycket saker du har som du kan anvnda frn tidigare flygplan. Flygplan utan servon, drivlina och mottagare kostar ca 1600kr inkl. frakt frn danmark. Du har ju x Multiplex Parkmaster (som jag x gnat lite p). Annars r nog den Extra 300 du tittat p helt okej. tminstone tycker jag det ser bra ut nr man kollar videoklipp med den.

Standard

Den kostar ver 2000 men skall vara sjukt bra http://fullkontroll.se/?ProdID=350655

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Klubb
    Ingen klubb, dock s verkar det som att det finns ngra personer som flyger i Lycksele

Standard

det vart en ny edge 540 eftersom detta var det frsta plan jag ngonsin haft s det fick bli ett till likadant trna vidare p. men yaken sg riktigt intressant ut.

Reg.datum
    Apr 2009
    Inlgg
    1 383
    Klubb
    Karlstads MFK

Standard

Hej,

Tnkte bara nmna att den E-FLITE Carbon-Z Yak 54 DavidFlygare lnkade till har ftt mycket bra betyg i recention i senaste RCM & E (Mars 2011). Kanonmaskin enl det testet. Men lycka till men Edge 540 nr 2.

/Bo

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Klubb

Standard

Citat Ursprungligen postat av bem Visa inlgg
    Hej,

Tnkte bara nmna att den E-FLITE Carbon-Z Yak 54 DavidFlygare lnkade till har ftt mycket bra betyg i recention i senaste RCM & E (Mars 2011). Kanonmaskin enl det testet. Men lycka till men Edge 540 nr 2.

/Bo

tack s mycket, tycker min edge flyger riktigt fint, fick med lite erfarenhet frn nr 1 och ser till att ej gra om samma sak igen dvs ha gott om utrymme fr olika manvrar och ha lite hjdmarginal nu i brjan.

e-flite carbon var ocks ca 1000k fr dyr fr min ekonomi just nu men det finns ju en framtid speciellt nu d jag ntligen har ftt ett jobb.

chrille gs avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Inlgg
    114
    Klubb
    Eskilstuna Flygklubb Modellflygsektionen
    MULTIPLEX Royal Pro 16
    HACKER
    GB-model YAK 55m 1.8
    HITECH
    BIELA
    XOAR
    TECHONE

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Klubb

Standard

sg ju riktigt trevliga ut, visst var samtliga modeller i tr/balsa tyckte det sg ut som s dock ej sker. nsta plan jag kper fr nog bli en tr/balsa krra. men edgen fr vara frsks kanin ett tag framver.

Standard

Jag kpte Carbon-Z Yak 54 PnP frn Modellhobby.de fr 257 euro, och frakten lg p 16.90 euro om jag inte missminner, med dagens mtt mtta borde det bli strax under 2500. Det tyckte jag lt ganska vettigt och slog till.
    Har haft att gra med dem frut och aldrig varit problem.

http://www.modellhobby.de/Models/Mod...=11303&p=11303
    Senast redigerat av dubba den 2011-03-20 klockan 10:37.

Standard

Tjena!
    Er ogs riktig sugen p en Carbon Z. Virker som en bra maskin der man fr mye for pengene.
    Hvilken Edge 540 er det du har kjrt med? Hpet p finne en modell till mellom 2000-3000.
    Har mottager og radio.

Jrn

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Klubb

Standard

Antar att frgan var till mig och jag har en edge 540 1200 epp pnp frn kyosho Peter Berscheney kostade 1990 + kostnad fr batterier

Liknande mnen

1. Valde nytt mne istllet, googles p HK, kan det vara ngot?
    Av Kenneth E i forum FPV Markstation, Googles, DVR mfl
    Svar: 3
    Senaste inlgg: 2011-09-20, 11:57
  2. Edge 540 med skidor skulle behva tips och rd!
    Av lixxer i forum Elmodeller
    Svar: 20
    Senaste inlgg: 2011-01-03, 17:18
  3. Om ni hller p och fr solsting och behver bygga ngot inomhus... Hr r ett tips.
    Av Gubbin i forum "Publika lnkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 9
    Senaste inlgg: 2009-06-25, 21:34
  4. Slammis o Wesse testar ngot nytt
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 2
    Senaste inlgg: 2008-01-17, 22:34
  5. Ngot nytt p fronten gllande 2,4 G bandet
    Av Wulfman i forum Radiostyrning, powerboxar, mottagare, servon, gyro mm
    Svar: 42
    Senaste inlgg: 2008-01-06, 00:23

Behrigheter fr att posta