Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 46 av 46

Ämne: L4 grasshopper från hobbyking !

  1. #41

    Standard

    ??

  2. #42

    Standard

    Kan man använda en arttech radio till flera modeller om man köper flera mottagare ? om jag köper en arttech yak 54 kan jag då använda radion till nästa flygplan ? typ nåt såntdär plug&play flygplan från fullkontroll.se ?

  3. #43

    Standard

    Nu har jag beställt en radio och mottagare en e-fly tror jag radion hette så nu behöver jag bara ett plan det får bli något sånt där plug & play flygplan som det finns rätt många av på fullkontroll så reckomndera gärna något sånt flygplan som inte är allt för dyrt så skulle jag bli glad lutar åt en cessna 182 mini plug & play från fullkontroll.se

  4. #44
    jocke1963s avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    2 720
    Jobb
    Datanisse
    Klubb
    rcff

    Standard

    En e-sky radio kanske? Länk? Kina-skräp om du frågar mig, iaf deras 35 Mhz:are...
    ”Vir prudens non contra ventum mingit”

  5. #45

    Standard

    Det är en 2,4 ghz och det är en arttech radio tror jag jag satsade bara på att ha en radio jag kunde använda till nåra enklare Plan

  6. #46

    Standard

    Tjena åter uplivar tråden lite... Jag har ju en arttech radio men den vet jag inte vad jag ska göra med för den verkar bara funka på arttech flygplan så det tar vi inte nu.... Men är en sån här : http://www.megamods.se/RC-Flygplan/J...nnvidd-1400mm/ bra tror ni ? allt ingår ju som behövs för att flyga!! Och jag vet att radion inte är så bra men det kan väl duga bara till det där planet ? och planet verknar likna det som funnits som plug n play på fullkontroll och på hobbyking va ? Svara gärna om ni ser det här !! TAck i förhand !

Liknande ämnen

  1. Kolfiberpropellrar från hobbyking
    Av searay i forum Allmänt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-12-25, 15:45
  2. Funfighter från hobbyking
    Av grand14 i forum Elmodeller
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-10-02, 14:24
  3. RTF FPV system från HobbyKing
    Av HenrikGG i forum FPV Allmänt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2012-04-23, 18:27
  4. Färdigt FPV från HobbyKing
    Av HenrikGG i forum FPV Allmänt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 01:39
  5. FPV från hobbyking
    Av warriorswede i forum FPV Allmänt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 11:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •