Reklam

Resultat 1 till 7 av 7

mne: Kra bt i malm

Reg.datum
    Aug 2011
    Inlgg
    9
    Jobb
    lser till elektriker
    Klubb
    mrfs

Standard Kra bt i malm

Hej undrar bara om ngot vet vad som hnde med bt klubben som lg nere i hamnen vid dragrace banan var dr fra ret flera gnger men dr var aldrig ngon och krde. Vet att dr lg en gummibt fr att hmta btar men annars s fanns dr nstan inga tecken p att dom kra bt dr. Om det finns ngot stlle dr folk kr bt s sg grna till. Har nmligen byggt om en kyosho C1-cat till borstlst ntligen klar efter ca 3r hade vrme problem fra ret nr jag anvnde en LRP 2,5Turns motor (vrsta det finns till bil inte ngot jvla hobbex skrp) och ett LRP vrsting fartreglage ven till bil. S nu har jag ntligen hittat grejer till bt s nu vntar jag bara p en hylsa som jag fr svarvad av en granne. Tar ett bra tag fr han r s noggrann fast det r vl bara bra vill ha ngot stlle att kra med den. Fr om jag skulle kra den i hamnen dr jag och min pappa har vr bt s hade jag inte kra lnge innan ngot kommer och klagar fr man kra ver 3knop eller att det lter -.-.

Debattglad entusiast
    RCFF - Administratr
    AMs avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    3 028
    Jobb
    Hobbyhandlare - Simulatorinstruktr
    Klubb
    Lunds Radioflygklubb

Standard

Hej,
    Ja, den dammen r s igenvuxen och det ryker damm frn en skrot intill, s den r inte lika populr att vara i lngre.
    Vi r ett gng gubbar som kr bt i en damm som ligger lngs yttre ringvgen mot Kpenhamn.

Kontakta mig p telefon s r det enklare att frklara.
    040-460166
    Mvh
    Ove (AM) Nielsen

Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    3 210
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

Standard

Hej igen, vi sgs igr p fltet.

Den dammen tvlade jag ocks i, men fr tre r sedan vxte dammen igen och det blev fullt av vxter lngst ytan som gjorde att man krde fast, vi har frskt att rensa, men vxtligheten r fr stor.
    Nu har jag inte krt dr p ett r utan har krt i havet i stllet nere vid surfklubben i klagshamn.

Dammen vid motorvgen r fr liten fr din bt, men vill du puttra runt s var s god.

Mvh
    Kenneth
    DS-24 operatr.
    Hatar min dator, men tillbringar nd 10 timmar om dagen med den.
    lskar mina 30s med Stinger 400 size nr den gr som bst.
    FPV is das Shit! avstnd 27km med TechPod, hjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Reg.datum
    Aug 2011
    Inlgg
    9
    Jobb
    lser till elektriker
    Klubb
    mrfs

Standard

okej tack fr svaren har en svngradie p ver 15meter i vldigt lga farter s blir nog inget med dammen vid motorvgen ska nog ver till Danmark och kra bil eller/och flyga p ett stlle dr dom har s man kan kra bil, flyga helikopter flygplan och man ska kunna kra bt. Kommer inte ihg var det r men tror det heter humlebck eller ngot kan vara helt fel. Provar bten i hamnen s fr jag se om dom klagar eller inte. Dom gilla inte nr jag lna en kompis bt och krde full gas tills batteriet tog slut

Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Inlgg
    3 210
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

Standard

Du fr faktiskt kra bt i Pildammsparken, anledningen till att btklubben flyttade ut till motorvgen var att deras btar blev smutsiga av vattnet och gubbarna klarade inte av att torka av dem eftert, s nu sitter dem helt osynligt fr omvrlden vid frenade bil.
    DS-24 operatr.
    Hatar min dator, men tillbringar nd 10 timmar om dagen med den.
    lskar mina 30s med Stinger 400 size nr den gr som bst.
    FPV is das Shit! avstnd 27km med TechPod, hjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Mr Js avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    4 098
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

Standard

Citat Ursprungligen postat av chbengtsson Visa inlgg
    ska nog ver till Danmark och kra bil eller/och flyga p ett stlle dr dom har s man kan kra bil, flyga helikopter flygplan och man ska kunna kra bt. Kommer inte ihg var det r men tror det heter humlebck eller ngot kan vara helt fel.
    Jag tror det r Greve RC Center du menar.
    /\/\vh // /\/\r J.

Smajlys avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Inlgg
    364
    Klubb
    Ingen just nu, letar efter lmplig.

Standard

Den ju ocks vldans liten den dammen vid frenade bil.

Greve RC Center websida..
    Fy fasiken vilket stlle.. dr finns ALLT.
    http://www.grcc.dk
    Senast redigerat av Smajly den 2011-08-27 klockan 19:45.
    Raptor E 620 SE, T-Rex 450 Pro V2, Hubsan X4 H107, Aurora 9 och JR, E-flight ASK21 UMX, 2st Extra300s, Zero40, SB10 (3 meter sp.), Cortina S, Ventus (2,6 meter sp.) ExtremeFlight 48" Extra 300-EXP, Ngra depron combat, ett par motorseglare. MiniGekko 220mm 5.8 fpv, "SuperCheap500mm" 5.8 fpv.
    Airbrush (glad amatr) och lite blandat: http://moped.clippern.se
    Helikopterbilder frn flygfltet: http://helikopter.clippern.se

Liknande mnen

1. Kra 4st 540 motorer p samma fartreglage
    Av bajkarn i forum Bilar
    Svar: 3
    Senaste inlgg: 2012-08-09, 16:21
  2. miss hyDroFoam kra med 11.1v 2200mAH lipo
    Av bajkarn i forum Elmodeller
    Svar: 6
    Senaste inlgg: 2012-02-28, 16:10
  3. Kra en mottagare utan Bec