Reklam

 
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta 12345
Resultat 81 till 89 av 89

Ämne: The !

  1. #81

    Standard

    Tack kan bli mer..
    Smyger in originalet för de som missat:

  2. #82

    Standard

    Aha nu fattar jag varför gubben damp ner sådär i din video, han hoppar ner från bilen

    Citat Ursprungligen postat av TommyzT Visa inlägg
    Tack kan bli mer..
    Smyger in originalet för de som missat:

  3. #83

    Standard

    Ett tag sedan jag länkade så..
    Fält:

    Bokskog:

    Bägge är hyfsat tråkiga. Men dom finns.

  4. #84
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard

    Vackert Tommy och absolut inte tråkiga , Phantom med vilken gimbal ?
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  5. #85

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Stiffe Visa inlägg
    Vackert Tommy och absolut inte tråkiga , Phantom med vilken gimbal ?
    Tack Stiffe! Det är en sån där H3-3D. Allt är out of box inställningar. Nästan. I stort sätt i allafall

  6. #86

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av TommyzT Visa inlägg
    Det är en sån där H3-3D. Allt är out of box inställningar. Nästan. I stort sätt i allafall
    Kul att se att det inte alltid är den fetaste och dyraste multirotorn som gör dom snyggaste filmerna. Hur mycket TBS, Lumenier och special prylar jag (och andra) än köper så är det inte det som gör susen alla gånger. Inspirerande filmer. Tack!

  7. #87
    Stiffes avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    993
    Jobb
    Malmö
    Klubb
    Rcff

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Luft Visa inlägg
    Kul att se att det inte alltid är den fetaste och dyraste multirotorn som gör dom snyggaste filmerna. Hur mycket TBS, Lumenier och special prylar jag (och andra) än köper så är det inte det som gör susen alla gånger. Inspirerande filmer. Tack!
    Det görs fantastiska filmer med phantomen om man kollar på nätet vilket gjort att jag sneglat mer än en gång på att köpa en , många klassar den som en leksak och dyr och dissar den onödigt mycket men den är mycket kompetent i plug and play utförande utan massa krångel ( sen är det roligt att prova och testa och bygga också såklart )
    Bor i Malmö
    Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897

  8. #88

    Standard

    Vill man filma ska man köpa nåt färdigt... vill man bygga ska man bygga. =) Det finns mekarnördar och filmnördar. Jag är lite av bägge, men mer åt mekarhållet. :-D När det funkar så rycker man på axlarna och bygger om/skaffar nytt/utvecklar vidare. Jag har rekommenderat Phantoms till en massa människor som jag vet att inte ork eller kan bygga nåt utan bara vill ha filmklippen. Om man skulle bevaka området ovanför trädhöjd här så skulle det säkert vara en Phantom i luften nånstans hela tiden, de kryllar här. Varje vecka får man veta om en ny som har.
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  9. #89

    Standard

    Tack för fina ord och värmande kommentarer. Gjorde ett beställningsjobb i lördags. Då dom ville ha den på youtube så tog jag musik från tubens arkiv..
    Jag skall göra en egen "directors cut" vid tillfälle..
    Den blir även kortare, såna här långfilmer brukar jag inte göra. Betalning? en bira i baren och en pulled pork i pitabröd. Jag är nöjd för är jag mätt, så är jag glad.


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •