Hej Hanke,
Jodå - det var absolut svar på mina frågor och jag tackar för detta.
Sen kan man fundera över varför RCFF fortfarande inte är större än 5--10 klubbar tillsammans. Men det har jag inget svar på och jag gissar att styrelsen funderar i samma termer. Personligen har jag som sagt varit medlem sedan starten men för mig har det inte funnits nån annan anledning än att stödja ett alternativ till SMFF (vilket jag också är medlem i sen 1970) eftersom konkurrens i detta fall känns befogad. I dagens läge är det väl nästan bara försäkringen (frånsett forumet) som motiverar medlemskap i RCFF och har man motsvarande via både SMFF och den lokala klubben så måste man i ärlighetens namn erkänna att RCFF-medlemskapet tyvärr inte ger speciellt mycket mera - men rätta mig gärna där om jag har fel. Så om jag förlänger mitt medlemskap även för 2012 så är det av samma orsak som tidigare nämligen för att stödja ett alternativ till SMFF. Jag hade dock hoppats att RCFF skulle växt sig starkare under dessa år så det är en missräkning att inte detta skett och det är nog något som styrelsen som sagt också borde fundera över. Troligen så är inte "erbjudandet" attraktivt nog - hur skall man annars tolka det tämligen begränsade medlemsantalet ?
Hälsningar
Roger

Svara med citat

Get high with hovering not drugs

Bokmärken