Reklam

Resultat 1 till 2 av 2

mne: Ngon frn skne?

Standard Ngon frn skne?

Hejsan. Jag har bestllt hem ett helt stt grejer till en heavy lift hexacopter. Radion r en Turnigy x9 med motagare. 2st 3S 5000mah Lipo, 910kvm motors och propellers osv. Jag har ingen erfarenhet av Rc direkt men eftersom jag r snickare har jag itne tummen i nven p teknik nd. Men jag undrar om det finns ngon i skne eller kanske t.om i kristianstad som har samma intresse som vill bygga lite och utvecklas nnu mer med mig inom detta roliga omrde? Hade vatt kul att dela intresset och utbyta information med ngon rent praktiskt. Jag har lite foto som intresse ocks och vill f flygfoton med min canon 550d. Hr av er om intresse finns. Mvh Jonas

radioactives avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Inlgg
    473
    Blogginlgg
    2
    Jobb
    Astronomi, RC-flyg, Multirotorflyg, Radio-DXing
    Klubb
    Fri och obunden sknepg

Standard

Hej Jonas, vi r nog ganska mnga multirotorflygare i Skne. Jag tycker mig ha sett en och annan hr p forumet, men de flesta lurar nog i vassen... Vi r iaf tv stycken i mitt hushll, tyvrr inte i Kristianstad utan i Lund. Visst r det kul att vara flera och utbyta erfarenhet i direkt sllskap, men det gr ocks via epost, skype etc. Vi r vl inte s drivna som mnga hr, men har iaf byggt ett antal quads och tri's, s lite har vi lrt oss...

Lasse

Liknande mnen

1. Svar: 0
    Senaste inlgg: 2012-06-25, 20:26
  2. Snickarn frn Skne
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 17
    Senaste inlgg: 2009-11-21, 12:07
  3. Iceman frn Skne
    Av wesse i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 11
    Senaste inlgg: 2009-03-07, 09:19