Citat Ursprungligen postat av Lelle Visa inlägg
Hej Ompa.

Ja du, det var ett riktigt avbräck att få göra om allsammans. Vi hade ju ett långt samtal om för- och nackdelar med delad stabbe och som du själv skriver så blir det bevärligt att transportera den, även om du inte har din kära gamla S40 kvar när Dautlessen är klar.

Tror att du tänker rätt nu. Du kan säkert få mycket goda råd av Sweeper om hur du ska göra, annas kan du gå in på min gamla tråd om Corsairen som jag delade min stabbe på, ifall det avsnittet finns kvar efter den lilla kraschen här på forumet. Jag kan annars bistå med matrial för jag har allting kvar i datorn.
Bara att suga tag och på´t igen.

Jag har ju själv ett jätteproblem med mitt nya bygge som du vet. Jag kommer att skriva om det när allt har lagt sig tillrätta, så jag har full förståelse hur du har det.

GOTT NYTT ÅR

önskar
Det är precis som du säger Lelle, bara suga i och på´t igen
Nä att ge upp det där med delad stabbe i nu läget känns lite som att snubbla på målsnöret.
Sotarn och jag pratade i telefon i går och diskuterade detta. Och som sagt, jag kör på med dom planer som finns och det får hellre ta längre tid, men delbar blir den.

Just nu väntar jag hem lite mer material så det blir till att avvakta med bygget tills det trillar in. Borde komma senast onsdag, hoppas jag. Blir även ett besök hos den lokala hobby handlaren på Onsdag, ser att det är slut på både det ena och det andra hemma i gömmorna