Reklam

Resultat 1 till 5 av 5

mne: dimesion p mssingplt hos HAB ?

Standard dimesion p mssingplt hos HAB ?

Kan nn hjlpa mig med dimension p en mssingplt hos HAB. Skulle ju kunna ringa men jag siktar p att f ivg bestllningen idag sndag. Plten det gller r denna http://www.hab.se/massingplat-08x508...198-c-247.aspx

Att den r 0,8 tjock frstr jag och antar att den r 50,8 bred (lite udda mtt) men vad betyder 3:an och hur lng kan den tnkas vara.

/Mats

Coxs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlgg
    183
    Klubb
    Karlstad MFK

Standard

Det r ju bst att hra med dem direkt.

Men gissa kan ju alltid gra...
    K&S r ju ifrn USA och Tower Hobbies sljer vl samma hr; http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...P?I=LXR899&P=8

De r allts ett tre-pack med mssings band som r 2 tum breda (50.8 mm) 0.032 tum tjocka (0.8 mm) och 12 tum lnga (30.5 cm), men det r en gissning...
    Kr s det ryker!

Standard

Det verkar vara en vettig gissning. P ngra andra pltar str det 30 cm s det r vl kanske samma ven dr det inte str. Jag r lite osker om det blir lmpligt tjocka. Jag hller p med ett ritningsbygge av en dubbeldckare p c:a 165 cm spv. Plten ska anvndas till att gra fstron till wire fr riggningen av vingen. Tyvrr str inget om dimensionen p ritningen.

/Mats

henke2s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlgg
    3 027
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

Standard

Bestller du innan 17:30 s gr det i regel ivg samma dag om det r brev, om det inte r jttemycket att gra fr grabbarna det vill sga.
    Vasamodel special -Det hnder i Ljungby sklart!

Standard

Jo det r s sant och s brttom har jag egentligen inte om jag tnker efter. Tanken var vl att hinna f det innan Jul med tanke p att dom kanske har mycket nu innan Jul. Tyvrr r det inte brev d det r balsa och lite annat i enmeterslngder.

/Mats

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •