Reklam

 
Sidan 4 av 4 FörstaFörsta 1234
Resultat 61 till 65 av 65

Ämne: Inbjudan till Ripaläger 2012

  1. #61

    tayghers avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    735
    Jobb
    Säljare, mekanik
    Klubb
    Tranås MFK, Ödeshögs MFK

    Standard

    Jag packade ur transporten i förmiddags under tystnad - minnesbilderna från veckan som varit snurrade på oavbrutet!
    Vädret kan ju (dessvärre) inte styras men vi har fått flyga en hel del ändå, för min del slog årets Ripavecka förra årets upplaga med hästlängder!!!

    Jag vill liksom Herr J rikta ett jättestort tack till Ripagänget för årets absoluta höjdpunkt - jag håller alla tillgängliga tummar för att vi får möjlighet att träffas igen v.29 nästa år!

    Ett stort tack också till alla goa flygarkompisar som ställer upp som Co-pilot i ur och skur - alltid skönt att ha med sig en rutinerad pilot när man skall flyga lite större kärra inför publik.
    Nu måste jag spotta i nävarna och ta tag i mina avsomnade warbird-byggen - suget är riktigt stort nu efter att ha fått se många fina warbirds i luften!!!
    Flyg lågt och fort!

    Mvh, Lars Westin

  2. #62
    Dicks avatar
    Reg.datum
    jan 2009
    Inlägg
    323
    Jobb
    Svets och Tillbehör AB
    Klubb
    Ripa, Tre aviatörer, Mrfs

    Standard

    Kul då blir det ju minst 2 nya warbirds till nästa ripa läger. Ser vi fram emot.
    Autopartner.se
    Tre aviatörer kivik
    Ripa
    Tunby Airport

  3. #63

    Reg.datum
    aug 2006
    Inlägg
    1 935
    Jobb
    I en annan del av.........Blästorp
    Klubb
    III Aviatörer

    Standard

    Tack Ripa gänget för ni orkar ställa till med denna goa träff. Ni gör ett underbart jobb för att vi alla ska kunna trivas och umgås.

    Där finns väl i själva verket bara en nackdel, längtan och väntan tills nästa v.29...

  4. #64

    Thomass avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    7 580
    Jobb
    Truck Pilot
    Klubb
    Malmö Radioflygsällskap, RFK Gripen, Eslövs MFK, Ripa MFK, Höglandets MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Snickarjävel´n Visa inlägg
    Tack Ripa gänget för ni orkar ställa till med denna goa träff. Ni gör ett underbart jobb för att vi alla ska kunna trivas och umgås.

    Där finns väl i själva verket bara en nackdel, längtan och väntan tills nästa v.29...
    Så bra då Jonny, då hinner du avverka några ´Kallemator´ till innnan dess!!
    Retroholic!

  5. #65
    Per Ps avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    1 257
    Jobb
    Robotprogrammerare
    Klubb
    Stranda Modellflygklubb

    Standard

    Är nu hemma, och har packat ur vagnen. Vi som hade möjligheten att vara kvar på Ripa efter meetinget fick verkligen smaka på den svenska sommaren när den är som bäst.
    Jag o frugan tackar alla er som gjorde Ripaveckan till vad den blev - trots halvkasst väder några dagar. Vi tycker det är helt underbart att få möjlighet att ha vår semester på denna fantastiska träff! En jätteeloge till er som håller i tyglarna under träffen, ni gör ett toppenjobb, och det uppskattas av alla (men alla kanske inte säger det)
    Min vision för årets meeting blev uppfylld, jag flög så mycket att jag tappade räkningen på antalet flygningar med både min Bearcat o Tigercat, och detta var helt undebart - jag fick flyga av mig (mer än 9 liter metanol gick det åt på några dagar med toppenväder)
    Ett meeting oavsett slag blir inget utan besökare o piloter som flyger o har kul

    Hoppas verkligen att denna Ripa-tradition fortsätter forever!
    Våga vägra Powerbox!

Liknande ämnen

  1. Inbjudan Ripaläger 2013
    Av Ripa i forum Meetings och träffar / Kalendarium
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2013-07-27, 13:26
  2. Inbjudan till meeting Arboga 26 Juli
    Av No4 i forum Meetings och träffar / Kalendarium
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 15:24
  3. Ripa MFK's julhälsning & inbjudan till RipaLäger 2008
    Av ListKid i forum Allmänt och Tips
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 17:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •