Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 44 av 44

Ämne: Hobbyking´s motor!

  1. #41

    Standard

    jag är ju lite nyfiken på vad HK sysslar med i det här varmluftutblåsprojektet..
    Senast redigerat av multipass den 2014-07-01 klockan 05:59.

  2. #42

    Standard

    Han har sagt att det var fel på ecu. Var med i en weekly news för ett tag sen.

  3. #43


    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    7 920
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Västerås Modellflygkubb

    Standard

    Jag som i min enfald trodde att den karln var i alla fall lite halv-seriös men nu måste man ju ställa sig lite frågande till även andra prylar han presenterat och till synes varit nöjd med... Ja - det har i o f s inget med turbiner att göra men bristande trovärdighet i en fråga kan spilla över även på annat...
    Roger

  4. #44
    henke2s avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    3 201
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av McRegor Visa inlägg
    Jag som i min enfald trodde att den karln var i alla fall lite halv-seriös men nu måste man ju ställa sig lite frågande till även andra prylar han presenterat och till synes varit nöjd med... Ja - det har i o f s inget med turbiner att göra men bristande trovärdighet i en fråga kan spilla över även på annat...
    Roger
    Det finns många runt om som är fake. Snacka mycket men som inte kan backa upp sina påståenden.

    Just här hade han ju en jetmotor i sin hand. Har Delayking dementerat att det var deras motor? Vad har hänt under två år? Visst, det tar tid att utveckla saker och ting, men DK brukar ju inte vara tysta direkt och hellre sälja något som nästan funkar än få till det sista.
    Superhero

Liknande ämnen

  1. Ny Octoram på Hobbyking
    Av magnusvr i forum Octo
    Svar: 75
    Senaste inlägg: 2013-08-19, 10:08
  2. Hobbyking
    Av bataki i forum Helikopter
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-08-04, 09:25
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-25, 14:59
  4. HobbyKing FPV / UAV
    Av streem i forum FPV Flygmodeller
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-03-10, 11:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •