Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Var köper ni era plan och?

  1. #21

    Standard

    Har inte handlat där men känns inte så speciellt flyginriktat ?
    He he... Själv är jag flygare och vi har en relativt aktiv klubb i Habo, men jag har tyvärr väldigt få flygkunder (vet inte riktigt varför) så det är svårt att identifiera en "riktning" riktigt... Det finns dock en hel del "flyg", allt är inte på nätet (vilket kan vara en orsak till det låga intresset... ). Jag kommer gå igenom och lägga upp mer och mer under hösten, det som säljer bra och som jag försöker hålla igång är "byggmaterial"...

    Undrar du något så hör gärna av dig på mail så får vi se om det går att få till något! Och det är ju "nästan" på vägen till Ljungby så kika gärna in om det går...

    Hälsar,
    Anders Ö, Habo Hobby.
    Habo Hobby - Jönköpings största hobbybutik!

  2. #22
    LABs avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    634
    Jobb
    Rörpulare
    Klubb
    Tranås & Ödeshög

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av kasoe Visa inlägg
    He he... Själv är jag flygare och vi har en relativt aktiv klubb i Habo, men jag har tyvärr väldigt få flygkunder (vet inte riktigt varför) så det är svårt att identifiera en "riktning" riktigt... Det finns dock en hel del "flyg", allt är inte på nätet (vilket kan vara en orsak till det låga intresset... ). Jag kommer gå igenom och lägga upp mer och mer under hösten, det som säljer bra och som jag försöker hålla igång är "byggmaterial"...

    Undrar du något så hör gärna av dig på mail så får vi se om det går att få till något! Och det är ju "nästan" på vägen till Ljungby så kika gärna in om det går...

    Hälsar,
    Anders Ö, Habo Hobby.
    Hej ta gärna med lite prylar o visa upp dej på våran flygdag så kanske det lossnar lite.
    Mvh lasse
    Sur gubbjävel!
    LasseB

  3. #23

    Standard

    Umeå RC för det mesta.

  4. #24
    henke2s avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Inlägg
    3 201
    Klubb
    Ljungby RC-Klubb

    Standard

    Jag bor nära HAB i Ljungby och handlar givetvis där. Så är det nästan alltid, att man handlar på sin lokala butik. Det som skiljer HAB från mängden är att dem vågar satsa på häftiga prylar. Exempelvis deras CNC service där man kan få perfekt frästa CNC delar nästa dag, eller deras stora kompetens inom multirotorflygning. Sen det jag själv brinner för i stunden är ju Kolibriturbinerna som dem är återförsäljare till. Låter inte speciellt märkvärdigt, men det kräver massa kunnande för att kunna ha full support för en ny turbin. Men framför allt är grabbarna ärliga, fungerar det inte så säger dem det åt dig innan du handlar. Det är få som gör i dag och det ger HAB en spets framför andra.
    Superhero

  5. #25
    Carls avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    102
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Bollnäs MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ilfrazr Visa inlägg
    I väntans tider!
    har beställt en tiger Trainer från umeå RC, Och har snart väntat i 14 dagar Grrrr.
    allt på grund av en sketen tankflaska.
    Men jag får nöja mig med min el-kärra.

    Jag undrar var ifrån ni köper plan och reservdelar?

    Hej!

    Jag har köpt några plan från peakmodel i Kina och är mycket nöjd med deras modeller, det är
    bensinare jag köpt, 50 cc storlek. Genomgående bra kvalitet och bra tillbehör som linkage mm. som
    följer med modellerna. Har även köpt en 100 cc modell från Fullkontroll som var mycket dålig i klädseln,
    ( blåsor i massor ) vilket Fullkontroll kompenserade mej på ett mycket bra sätt, heder åt Fullkontroll,
    rekomenderas!

    Mvh. Roger.

  6. #26

    Reg.datum
    jun 2012
    Inlägg
    3
    Jobb
    RCmodel
    Klubb
    rchobby

    Standard

    Hi All,

    I am Jacques from EasySky , it's a brand new manufacturer of making exclusive RC airplanes for beginners and looking for distributors worldwide.

    We already distribute Hobby Center in Russia, RCKing in Czech, Venom Group International in Australia,etc… We are very successful in those countries but we have no distributor in Sweden yet, It would be great if you can be our distributor , let's talk more. you can reach me at sales8@easy-sky.net

    Best,
    Jacques Luo

Liknande ämnen

  1. Bränsle - var köper man det och vad ska jag ha?
    Av fLa i forum Metanolmodeller
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 16:23
  2. Vad köper man DA billigast
    Av mds i forum Bensinmodeller
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-17, 07:44
  3. Var köper man Click?
    Av Nyroth i forum Elmodeller
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 18:13
  4. 24h - Epoxy: Var köper man det?
    Av Matjon i forum Allmänt och Tips
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 18:17
  5. Var köper jag vindmätare?
    Av drjoshua i forum Allmänt och Tips
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 20:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •