Reklam

 
Sidan 15 av 37 FörstaFörsta ... 5101112131415161718192025 ... SistaSista
Resultat 281 till 300 av 734

Ämne: Rangevideo flygande vinge

  1. #281

    Standard

    Det kanske fungerar men jag skulle nog ha satsat på något som sitter bättre förankrat i EPOn. Möjligtvis om du sätter fast kardborren med någon bättre fastsättning är det självhäftande limmet som exempervis stift av något slag eller små nylonskruvar som du limmar med CA.

    Själv tycker jag att O-ringslösningen är otroligt bra.

  2. #282

    Standard

    100 usd i frakt med de billigaste altenativet är ju ganska saftigt :/

  3. #283

    Standard

    Hur mycket beställer du då, jag får $60.95?

    RV har haft lite strul med fraktberäknaren på nya webbshopen, detta särskilt när man beställer flera saker. Vova har dock betalat tillbaka i de fallen frakten blev billigare. Kolla in kommentarerna på tråden jag länkade till. En hel del har fått pengar tillbaka.

  4. #284

    Standard

    Skulle ju velat haft den där GoPro-kabeln... =)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  5. #285

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Boopidoo Visa inlägg
    Hur mycket beställer du då, jag får $60.95?

    RV har haft lite strul med fraktberäknaren på nya webbshopen, detta särskilt när man beställer flera saker. Vova har dock betalat tillbaka i de fallen frakten blev billigare. Kolla in kommentarerna på tråden jag länkade till. En hel del har fått pengar tillbaka.
    Okay ja la in en rvjet med motorpaket, en rvosd med stabilitets plattan...

  6. #286

    Standard

    Hmm, allt det där borde rimligtvis få plats i samma låda som RVJETen och inte öka frakten så mycket. Jag tror nog att du kommer att få tillbaka en del om du placerar beställningen.

  7. #287

    Standard

    Jag fick en frakt på 105 usd när jag la en order på en rvjet så jag hoppa den och avvaktar,

  8. #288

    Standard

    Frakt till Sverige är drygt $60, beställer man mer saker så blir det dyrare frakt, precis som överallt annars, förutom de som har gratis frakt (alltså fraktkostnaden inkluderas i produktens pris) eller de som har enhetsfrakt. På grund av de konstiga fraktkostnaderna som har uppkommit så har Rangevideo betalat tillbaka om man har fått betala för hög frakt. Mig veterligen känner jag inte till någon annan som gör det. Personligen så tycker jag faktiskt inte att ca 600kr i fraktkostnad för ett paket i den här storleken inte är extremt dyrt, ni förstår nog när ni ser paketet.

    Man ska tänka på att all dessa modeller har skickats först från Kina och sedan till USA för kvalitetsgranskning och sedan ut i världen. Jämför man med exempelvis SKywalker eller X8 så skickas de direkt från Kina och i rätt så sunkiga kartonger med kass kvalitetsgranskning. Sedan om man ska jämföra modeller så är ju RVJETen en hel del mer än EPO och plywood.

    Jag kan förtydliga att jag tjänar inga som helst pengar på om ni köper modellen eller inte. Jag har varit med och designat men jag har inget kommersiellt intresse av att den sälja bra eller ej. Men givetvis hoppas jag att den gör det då jag har lagt ner så mycket tid i projektet.

  9. #289

    Standard

    Kostar flygplanet 60 usd i frakt så kanske de lönar sig att beställa 2 ggr...

  10. #290

    Standard

    Det tror jag inte, som sagt så brukar Rangevideo numer betala tillbaka. Jag tror definitivt att det är billigare att beställa allt på en gång.

  11. #291

    Standard

    Beställde en RVJET + power pack igår och fick även jag 105 USD i frakt. Jag lovar att återkomma med information angående någon ev. återbetalning av mellanskillnad på frakten

    //Fredric

  12. #292

    Standard

    Det blir mycket intressant, hoppas att du får tillbaka mycket.

  13. #293

    Standard

    Ja, vi får se snart; status "shipped". Woohoo

  14. #294

    Standard

    Om du inte får pengar tillbaka direkt tycker jag att du ska fråga RV vad aktuell frakt blev.

    Mycket roligt att det blev ännu en RVJET-flygare i Sverige. Var befinner du dig? Skulle vara kul att flyga ihop och kanske skicka ihop lite flygfilmer med RVJET i luften.

  15. #295

    Standard

    Jag ska defenitivt hålla koll på va RV hittar på med fraktkostnaden, återkommer om det.

    Jag bor i Jönköpingstrakten men bor tidvis ett par hundra meter från JRFK:s fält i Tenhult, strax utanför Jönköping Det vore roligt att träffa och flyga med andra RVJET:are. Var håller du till Boopidoo?

  16. #296

    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    1 471
    Jobb
    Gruppchef för teknikgrupp på Vattenfall Heat
    Klubb
    RFKViggen Borlänge

    Standard

    Simon bor i Uppsala och jag i Älvkarleby. Du skall inte komma upp på vårat årliga FPV meetinget på RFK Fyrisån i sommar? Vore riktigt kul att träffa andra rvjetare.

    Med vänlig hälsning, kajaken
    __________________________________________________ ___________________
    FPV och multirotor
    RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)

    Segelflyg
    Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8Super

  17. #297

    Standard

    Älvkarleby? Vilket sammanträffande. Ska upp dit i slutet av Juni då företaget jag jobbar hos har HK i Gävle. Då brukar det bli Älvkarleby som blir målet Får väl dra med mig kärran upp om jag har hunnit få ordning på grejjorna och fått lite flygtid.

    När är FPV-meetinget i Fyris?

  18. #298

    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    1 471
    Jobb
    Gruppchef för teknikgrupp på Vattenfall Heat
    Klubb
    RFKViggen Borlänge

    Standard

    inget datum satt men blir väl i juni/juli. Skall spikas snart. Du är välkommen förbi på kaffe om du har vägarna förbi Äby. Ta med grejor så flyger vi.

    mvh / Kajaken

  19. #299

    Standard

    Mailade Rangevideo och frågade om frakten och fick ett glädjande svar så att nu kan man beställa en

    AY 22, 2013 | 03:22PM EDT
    Denis Frolov replied:
    Hello, no it’s not right.
    USPS for RVJET:
    Priority – $60
    Express – $80
    When placing an order, confirm shipping for $105, and we’ll refund you diffrence.
    Regards,
    Denis

  20. #300

    Standard

    När jag "testar" att lägga order så får jag i alla fall det här:

    Shipping & Handling (United States Postal Service - Priority Mail International) $60.95...


    Om jag lägger till RVJET Power Pack så blir det totalt:

    Priority Mail International $98.95


    det kliar i fingrarna.....känns som det kan bli snart sista klicken på checkout knappen

    btw....är det svart eller vit som ni föredrar ?

Liknande ämnen

  1. FPV flygande vinge. Byggdagbok Del 1
    Av kajakmannen i forum FPV Flygmodeller
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2011-04-05, 08:59
  2. Elmotor till flygande-vinge
    Av adent i forum Elmodeller
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 22:45
  3. Bygga STOR flygande vinge?
    Av Cringer i forum Elmodeller
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 22:16
  4. vinge flygande +skada :-(
    Av Daniel L i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 13:40
  5. Flygande vinge.
    Av Fot i forum Ritningar och Konstruktioner
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 22:06

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •