Jag köpte den häromdagen på autopartner och har hunnit bygga ihop den och provflugit den och måste säga att den flyger väldigt fint.
Min avsikt med köpet är att träna lite 3d och busflyga lite med den och till det verkar den funka perfekt.
Tyvärr köpte jag det färdiga kitet med techone:s servon och fartreglage - något jag avråder från...

Ett av servona var dött när jag packade upp det (surrar lite svagt bara) och ett andra får spelet när man når ändläget - börjar slå fram och tillbaka (låter som det kuggar över på nått vis).
De resterande funkar visserligen men är alldeles för klena och långsamma - mina HXT900 servon som fick bli ersättare då det var allt jag hade hemma är ljusår bättre - vilket säger en del om de som ingår i kitet.
En annan sak som var fruktansvärt irriterande är att kablarna till de medföljande servona var ca 1 cm för korta för de skulle räcka från skevrodrena till mottagaren - HXT servona hade ca 4cm längre kablar.

Annars måste jag säga att jag är helnöjd, den flög helt perfekt direkt helt utan trim och allt som behövdes ingick i kitet utom lim och förlängningskablar till höjd och sidroder servon.

Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	AP-SW120-4_7409.jpg 
Visningar:	67 
Storlek:	272,8 KB 
Id:	30529

Om någon annan har den, vad kör ni med för Setup?