Reklam

Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 21

mne: Lite hjlp angende en edge 540 micro 3d krra.

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Busschauffr/ Lastbilschauffr
    Klubb
    Ingen klubb, dock s verkar det som att det finns ngra personer som flyger i Lycksele

Standard Lite hjlp angende en edge 540 micro 3d krra.

Hej! sg denna krra p hobbyking som jag vart riktigt sugen p. Har en futaba t6ex fasst 2,4ghz. Kan jag anvnda denna radio till denna krra http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...90mm_PNF_.html.

Jobbar som busschauffr och kr linje och bestllningstrafik och det kan bli en del vntetid s vore fint kunna ta med sig ett modellflygplan. Detta plan r helt perfekt, litet smidigt ha med sig. har ni tips p andra modeller s tipsa p. Modellen skall va som jag skrivit en mindre modell som r ltt att ta med, inte krva mycket yta flyga/starta/landa p.

Reg.datum
    May 2006
    Inlgg
    6 848
    Jobb
    Modellflygare
    Klubb
    Vsters Modellflygkubb

Standard

Hej,
    Det br fungera men r lite smbkigt eftersom servona har mini-kontakter. Nu vill jag minnas (OBS-bara minnesbild) att de Futaba-mottagare som ocks har mini-kontakter faktiskt har just Molex men det behver nog kollas. Sen r standarden obefintlig nr det gller hur kablarna r utkopplade p dessa sm kontakter s en del underskningsarbete fr du nog lgga ner innan du r sker.