Reklam

 
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 44 av 44

Ämne: RC Åland 2012-filmen

  1. #41

    Standard

    Jag är ju den som filmar mest och gör de flesta filmerna, så det får nog bli Mr X och de andra dårarna som får ta på sig rosa baddräkter. Liksom, jag syns ju ändå inte när jag står bakom kameran. :-D

    Jag trodde vi redan utrotat Calmato-flygen?! Ni har väl alla era kvar? :-D Bokis är väl den enda jag sett fått livet av en Calmato, inomhus, eller hur man nu ska säga. Iofs, jag vet om en fd RC-handlare här som har en oöppnad Calmato Trainer i garaget... Hm...

    Weeser, jag tror lätt att du får Kalvin med dig på lite depron-destruction a La Hard Man style!!! Tror du int? ;-)

    Ha råd? Ni har ju redan köpt flygen? Inte behöver ni köpa nya före det filmas. Ta dem ni har, så gjorde vi. :-)

    En sak jag kom på... i början fick vi lära oss själva, det gick ju som det gick. Sen lärde sig de första flygarna hur man skulle göra. Dumma som vi var så gav vi som klubb en massa tips och lärdomar till de nya, istället för låta bli. <-- Flera flög sina första flygningar utan en enda incident. <--- Suck!

    2012 kraschade jag bara med en filmheli och tricoptern fastande överallt men höll. Men inte minns jag nåt flyg heller.

    Det var vääääldigt dåligt väder 2012. Det var jävlit störande.

    Största problemet är nog manfallet. =( Men vårt fält går runt ekonomiskt i alla fall.

    Och som Mr X säger... filmen återspeglar hur året har varit. Så jo... det vart "årsfilmen". Sorry...

    Men 2013!!! Då @£$#¤%&!!! Jag har för mycket RC... det kan jag nog göra nåt åt... hoppas nån hakar på!!!
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  2. #42

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ålänning Visa inlägg
    Men 2013!!! Då @£$#¤%&!!! Jag har för mycket RC... det kan jag nog göra nåt åt... hoppas nån hakar på!!!
    I'm On men rosa baddräkt vete tusan om du får se mig i en sån
    RC Åland
    RC Åland på facebook
    På tok för många flygande saker.

  3. #43

    Standard

    Det blev krismöte online igår och det ser ut som att 2013 blir ett annorlunda år. =) Dels får vi roligt cch dels får ni se det. Win-win-situation!!!

    Det blir nog Projekt: Skoj med hög risk för ofrivilliga avverkningar (våga satsa för att vinna).

    Men det finns en plan i det hela, som inte direkt utgör det vanliga... Obs! Vi kommer under inga omständigtheter leverera något till er under falska förhoppningar förän det defacto finns något värt att visa. ;-) Nu måste jag skynda mig skrida till verket! Hoppas ni på andra sidan kan åstadkomma något med era kunskaper också, det finns potential. ;-)

    Regel Nr 1 2013: Låt nybörjarna vara nybörjare! =)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  4. #44

    Reg.datum
    apr 2009
    Inlägg
    1 651
    Klubb
    Karlstads MFK

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Ålänning Visa inlägg
    Regel Nr 1 2013: Låt nybörjarna vara nybörjare! =)
    Där slog du huvet på spiken.
    Lite får de offra sig för "filmkonsten".
    Ser redan fram mot 2013 år film.
    Nu gäller det för Er att hitta nya friska krafter som vill lära sig flygandets ädla konst a la RC Åland
    Lycka till!

    /Bo

Liknande ämnen

  1. Wohoo! - RC Åland 2011-filmen!!!
    Av Mr X i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-12-31, 23:16
  2. Första filmen
    Av UlfB i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-04-26, 10:23
  3. 2009-filmen är här! Oops - We did it again!
    Av Ålänning i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2011-01-16, 22:56
  4. cmpro zero filmen
    Av Boost III i forum Bensinmodeller
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 21:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •