Reklam

Resultat 1 till 3 av 3

mne: Vsterbottensfjllen ( Marsfjll v14 By Grytsj)

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Busschauffr/ Lastbilschauffr
    Klubb
    Ingen klubb, dock s verkar det som att det finns ngra personer som flyger i Lycksele

Standard Vsterbottensfjllen ( Marsfjll v14 By Grytsj)

Var ledig v14 och det vart lite flyg nere p sjn, tyvr s fick jag inte kameramonteringen s bra som jag ville men vart hyfsat nd. Oredigerad film d jag ej hittat ngot bra program att anvnda eller som fungerat tillrckligt bra fr att jag skall orka redigera till en film.

Senast redigerat av administrator den 2013-05-02 klockan 18:53.

Reg.datum
    Jun 2007
    Inlgg
    151
    Jobb
    Maskinfrare
    Klubb
    Gllivare RC

Standard

Sg trevligt ut ! Hr har vi haft vldigt f dagar med snt dr finvder denna vr. Har mest blst kallt hela tiden men ngra flygdagar lyckades vi pricka in iallafall.
    Flyger:
    EF 88" Extra 300 3W55xi
    EF 88" Edge DLE 55
    EF 104" Extra DLE 111
    Telink EPP Yak

Reg.datum
    Dec 2009
    Inlgg
    322
    Jobb
    Busschauffr/ Lastbilschauffr
    Klubb
    Ingen klubb, dock s verkar det som att det finns ngra personer som flyger i Lycksele

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bjrn.O Visa inlgg
    Sg trevligt ut ! Hr har vi haft vldigt f dagar med snt dr finvder denna vr. Har mest blst kallt hela tiden men ngra flygdagar lyckades vi pricka in iallafall.
    kan inte pst att jag haft jte bra vrvder hrnere heller men ibland s tittar dem fram man fr passa p, ker till fjlls i helgen med lite tur s blire ett bra avslut p vinterssongen. Skffade min gopro just innan psk s har ej anvnt den s mycket men oj vad det ger gldje till filma ser fram emot sommarn nu. gller bara te f till fungerande program till datorn nu s man kan redigera filmerna sen.

Liknande mnen

1. Film ver grytsj vsterbotten
    Av lixxer i forum FPV och Flygfoto - Bda dina egna och andras
    Svar: 0
    Senaste inlgg: 2011-10-10, 00:00

Behrigheter fr att posta

• Du fr inte posta nya mnen
  • Du fr inte posta svar
  • Du fr inte posta bifogade filer
  • Du fr inte redigera dina inlgg
  •