Reklam

 
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Västerbottensfjällen ( Marsfjäll v14 By Grytsjö)

  1. #1

    Reg.datum
    dec 2009
    Inlägg
    322
    Jobb
    Busschaufför/ Lastbilschaufför
    Klubb
    Ingen klubb, dock så verkar det som att det finns några personer som flyger i Lycksele

    Standard Västerbottensfjällen ( Marsfjäll v14 By Grytsjö)

    Var ledig v14 och det vart lite flyg nere på sjön, tyvär så fick jag inte kameramonteringen så bra som jag ville men vart hyfsat ändå. Oredigerad film då jag ej hittat något bra program att använda eller som fungerat tillräckligt bra för att jag skall orka redigera till en film.

    Senast redigerat av administrator den 2013-05-02 klockan 18:53.

  2. #2


    Reg.datum
    jun 2007
    Inlägg
    151
    Jobb
    Maskinförare
    Klubb
    Gällivare RC

    Standard

    Såg trevligt ut ! Här har vi haft väldigt få dagar med sånt där finväder denna vår. Har mest blåst kallt hela tiden men några flygdagar lyckades vi pricka in iallafall.
    Flyger:
    EF 88" Extra 300 3W55xi
    EF 88" Edge DLE 55
    EF 104" Extra DLE 111
    Telink EPP Yak

  3. #3

    Reg.datum
    dec 2009
    Inlägg
    322
    Jobb
    Busschaufför/ Lastbilschaufför
    Klubb
    Ingen klubb, dock så verkar det som att det finns några personer som flyger i Lycksele

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Björn.O Visa inlägg
    Såg trevligt ut ! Här har vi haft väldigt få dagar med sånt där finväder denna vår. Har mest blåst kallt hela tiden men några flygdagar lyckades vi pricka in iallafall.
    kan inte påstå att jag haft jääte bra vårväder härnere heller men ibland så tittar dem fram å man får passa på, åker till fjälls i helgen med lite tur så blire ett bra avslut på vintersäsongen. Skffade min gopro just innan påsk så har ej använt den så mycket men oj vad det ger glädje till å filma ser fram emot sommarn nu. gäller bara te å få till fungerande program till datorn nu så man kan redigera filmerna sen.

Liknande ämnen

  1. Film över grytsjö västerbotten
    Av lixxer i forum FPV och Flygfoto - Båda dina egna och andras
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-10, 00:00

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •