Jaha, den där anade jag inte att den skulle komma! En parameter till! :-)

Ha, ha, ha!
Om jag är seriös eller inte återstår att se! Kanske bryter jag planet över knät efter några timmars flygförsök, går hem och försöker glömma allt eller så köper jag en DX18 om ett år och hittar något mer avancerat att krascha med!!

Jag förstår hur du tänker, om man lärt sig att cykla med stödhjul så är det dumt att behöva kasta hela cykeln pga. av att den modellen hade stödhjulen fastsvetsade!? Den här tankegången går faktiskt in under ämnesrubriken Krasch-kit då det handlar om vad som kan återanvändas längre fram.

Efter att ja kollat vad tillverkarna stoppar ner i kartongerna så kan jag se att det är ganska stor priskillnad på sändarn vid lösköp, men då utan att kunna avgöra vilken av dom som har bäst funktion.

Vad jag förstår av er diskussion så är Multiplex Smart ett bra val om man bara ser till pris och funktion och i mitt fall kopplat till en Easy Star.

Jag har inget emot att sändaren ser ut som en spelkontroll utan då mer att den ser ut som en Playstation-kontroll. Jag har aldrig kommit överens med dom, mycket beroende på att jag alltid spelat Xbox!!!

Allvarligt, jag kommer nog över det utan terapi....


Laddare då, är det här paketet något vettigt? Det klarar enligt beskrivningen att göra två saker samtidigt. Det är ett paketpris ihop med nätaggregatet.

http://www.reservdelsrc.com/imax-b6-...-ps200a/7585-0

Tittade på förekommen anledning lite djupare i specifikationerna för Easy Star och såg att den hade en rejäl flygtid jämfört med de andra tillverkarnas modeller.
Har jag fattat det rätt?