Hej!

Frutom att vara modellflygare s hller jag p med gamla motorcyklar, har en Honda CB500Four-72 som kres nr det blser fr mycket fr modellflyg.

Den 6:e juni, p nationaldagen, kommer det ske ett event i Malm och Lund. Eventet kallas "Mods vs Rockers" och gr i korthet ut p att scooterfantaster och motorcykelfantaster trffas fr att visa upp sina fordon fr varandra och fr allmnheten. Tankarna ska g tillbaka till Brighton i England, dr regelrtta slag stod mellan mods och rockers p 60-talet.

Eventet r det frsta av sitt slag i Malm och jag efterlyser nu multirotorpiloter som skulle vilja dokumentera detta. Frsta stopp blir p Davidhallstorg i Malm, sedan blir det ett stopp p Hepcat-store i Lund. Det kommer ven eventuellt bli ngot stopp p vgen till Lund.

Om ngon knner sig manad och intresserad att komma och flygfilma detta vore det mycket uppskattat. Ingen betalning
utlovas, du stder ett event genom att bidra med din film. Filmmaterialet kommer sedan klippas ihop med vanligt markbundet material och sedan spridas p ntet.

Om det det finns intresse, svara grna i trden, eller p min mail: magnus at moliafalls.com

Hlsningar

Magnus Gransson, Malm