Reklam

 
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: Nu har det hänt....:(

  1. #21

    Standard

    Lite OT... log lite när jagläste "Nu har det hänt!"... jag och kollegorna var på en planeringsdag med resten av avdelningen som vi hör till... en planeringsdag som vi ansåg skulle bli rätt tråkig så vi sa att vi skulle göra så att nån av oss ringde nån annan av oss. den som svarade skulle förskräckt stiga upp mitt i föreläsningen och säga "Nu har det hänt!!" och så skulle hela vår enhet (IT) stiga upp och springa ut och in i en bil och iväg... Men fega och fjolliga som vi är så vågade vi ju inte det... räckte inte att blänga på varann med uttråkat trötta ögon... men NÅN gång...
    Jaja, fortsätt diskussionen i tråden nu. :-)
    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

  2. #22

    Standard

    Ja förbjud allt och särskilt såna som går igång och hetsar upp sig i långa upprörda inlägg på allehanda forum om viktiga och oviktiga saker och skriver långa meningar utan vare sig punkt eller kommatecken ungefär som en person som knappt hinner andas då han talar för att det är så mycket som behöver varnas och påpekas för som inga andra tycks bry sig om så man får stå där alldeles ensam och höja varningsflaggan för att inte hela världen ska gå under i en enda stor terrorattack genomförd av män med långt skägg eller av män eller kvinnor med någon annan typ av karaktäristiskt utseende eller varför inte helt vanliga människor med helt vanliga utseenden förutom då att dom är terrorister som kanske kan komma att använda modellflygplan i terroristattacker såna typer av forumförbrytare tycker jag att man ska förbjuda samt alla sär skrivare som skriver att bilen o besiktad ny lackad med bil stereo osv då dom skriver annonser på Blocket för det är en styggelse det tycker jag i alla fall och nu har jag sagt mitt i det här och kommer inte att kommentera något mer i den här tråden för jag vet hur det kommer att bli att alla kommer bara att argumentera emot och inte hålla med och bli irriterad på va jag skriver och tycka att jag inte borde skriva som jag gör så det så

Liknande ämnen

  1. Nu har det hänt! Multiplex..
    Av Medeashusse i forum Radiostyrning, powerboxar, mottagare, servon, gyro mm
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2013-06-17, 22:11
  2. Hänt i veckan!
    Av Thomas i forum Allmänt och Tips
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-05-22, 23:18
  3. Östersunds Modellhobby - Vad har hänt?
    Av MagnusStrömqvist i forum Allmänt och Tips
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 09:04
  4. Hänt i veckan
    Av Sigun i forum "PRIVATA" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 22:05
  5. Vad har hänt med mitt lipo ack?
    Av Ompa i forum Batterier och Laddare
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 14:23

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •