Reklam

 
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hej Till Alla!!

  1. #1

    Standard Hej Till Alla!!

    Hej!
    Mitt namn är Patrick och är 35 år gammal och bor i Malmö med sambon och min lille 3 åring son Sixten.Har precis börjat med detta roliga hobby och tycker att det är superrrr. Har kör Simulatorn i 2 veckor och nu har skaffat mig en MD530 Innovator och en Blade mcpx bl , vad tycker Ni om dessa ??, vad säger alla experterna ?, den lilla Blade är verkligen stark motor i den ( bara flugit lite inomhus), är dem bra för nybörjare? eller borde ha nåt annat??, en annat fråga , var träffas Ni runt Malmö så jag kan ta mig dit och lära mig mer på plats och lära känna varandra också..)..Tack på förhand och Hoppas att Ni har en trevlig Dag/Kväll..
    Mvh/Patrick..

  2. #2
    Kenneth Es avatar
    Reg.datum
    okt 2006
    Inlägg
    3 453
    Jobb
    Glidare
    Klubb
    IGG SYD

    Standard

    Hej och välkommen,

    Malmö Radio Flyg Sällskap (MRFS) håller till ute vid Kvarnby.

    Sök länken till MRFS för mer information, cirka 90 medlemmar, grill- och mysdag på onsdagar.

    Trevligt fält med fin natur runt om och många kompetenta piloter inom alla områden.

    Kenneth
    DS-24 operatör.
    Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
    Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
    FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

  3. #3
    jocke1963s avatar
    Reg.datum
    dec 2007
    Inlägg
    2 720
    Jobb
    Datanisse
    Klubb
    rcff
    ”Vir prudens non contra ventum mingit”

  4. #4

    Reg.datum
    jan 2012
    Inlägg
    3 871
    Jobb
    AutomationsIngenjör
    Klubb
    ÖdeshögMFK, Tranås Mfk, Mfk Malmen

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Petan Visa inlägg
    Hej!
    Mitt namn är Patrick och är 35 år gammal och bor i Malmö med sambon och min lille 3 åring son Sixten.Har precis börjat med detta roliga hobby och tycker att det är superrrr. Har kör Simulatorn i 2 veckor och nu har skaffat mig en MD530 Innovator och en Blade mcpx bl , vad tycker Ni om dessa ??, vad säger alla experterna ?, den lilla Blade är verkligen stark motor i den ( bara flugit lite inomhus), är dem bra för nybörjare? eller borde ha nåt annat??, en annat fråga , var träffas Ni runt Malmö så jag kan ta mig dit och lära mig mer på plats och lära känna varandra också..)..Tack på förhand och Hoppas att Ni har en trevlig Dag/Kväll..
    Mvh/Patrick..
    kan inte säga nått om md530 men mcpxen är en kanonbra maskin att lära sig flyga på MEN den är vild så egentligen inget att börja med , själv började jag med en kds450 från rubinrc , prisvärd maskin helt klart, när jag kört med den ett tag blev det mcpx dock inte bl för den fanns inte då , men jag lärde mig otroligt mycket med den maskinen eftersom den håller för en del krasher så blir man inte så rädd för att flyga.
    ------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
    |FPV STUFF|
    |FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
    |RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
    | DJI Inspire 1 |
    |TERMIK OCH HANG |
    |
    Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
    |FPV4FUN @ Youtube |

Liknande ämnen

  1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-14, 21:16
  2. God lul till er alla från lilla mig ;)
    Av kenneth67 i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 20:00
  3. v12 till alla även modellflygare
    Av wesse i forum "Publika länkar" Filmer, bilder och annan media
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 20:31
  4. Till alla Sponsorer
    Av tonic i forum Allmänt och Tips
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 14:44

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •