Reklam

 
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Har betalat medlemsvgift men inget händer....

  1. #1

    Standard Har betalat medlemsvgift men inget händer....

    Jag stoppade in stålar som medlem här för nån dryg vecka sen men inget händer eller har hänt.
    Frågan är vad får jag ut av att vara medlem här när intresset verkar vara jävla lågt för mina instoppade stålar.
    Nån kvittens verkar man heller inte få utan stålarna åker in i binära rymden i ett svart hål bara.

    Å så dessa jävla script errors man får så fort man hamnar på denna sida. Några andra sidor har jag aldrig upplevt detta på. Jo jag vet att Windows Explorer genererar detta men aldrig Firefox.
    Och varför kodar man då massa Java script som inte supportas av vanliga användares Explorer som inte är helt up to date. Finns väl kuligare saker att bränna tid på än att hålla på med en massa jävla uppdaterande.....
    Senast redigerat av JR4ever den 2013-07-06 klockan 22:50.

  2. #2

    Reg.datum
    jun 2011
    Inlägg
    410
    Blogginlägg
    1
    Klubb
    Rille has left the building.

    Exclamation

    Haft en dålig dag?

  3. #3

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av JR4ever Visa inlägg
    Jag stoppade in stålar som medlem här för nån dryg vecka sen men inget händer eller har hänt.
    Frågan är vad får jag ut av att vara medlem här när intresset verkar vara jävla lågt för mina instoppade stålar.
    Nån kvittens verkar man heller inte få utan stålarna åker in i binära rymden i ett svart hål bara.

    Å så dessa jävla script errors man får så fort man hamnar på denna sida. Några andra sidor har jag aldrig upplevt detta på. Jo jag vet att Windows Explorer genererar detta men aldrig Firefox.
    Och varför kodar man då massa Java script som inte supportas av vanliga användares Explorer som inte är helt up to date. Finns väl kuligare saker att bränna tid på än att hålla på med en massa jävla uppdaterande.....
    Ja det är ju förjävligt att de tröga lata jävlarna som handar detta är på semester, jag ber om ursäkt att jag inte sitter hemma å kollar kontot var 5sekund i väntan på att dryga oförskämda modellflygare ska betala in sina 100:- för att bli medlemmar

    Skämt å sido jag är bortrest och har inte haft någon möjlighet att kolla av kontot senaste veckan, jag kommer hem under kommande vecka så då ska vi lösa detta åt dig
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

  4. #4

    Reg.datum
    jan 2013
    Inlägg
    1
    Jobb
    snacka bort en stund är alltid trevligt ,,,, Rätt
    Klubb
    Ripa

    Standard

    Och jag har betalt och det har kommit in men när jag försöker skriva ut medlemskortet är det tvärstopp... provat både win7 och win8 och både explorer och firefox. Hur får jag fram mitt medlemskort?

    Ha det gott å flyg lugnt.
    // J

  5. #5
    mogges avatar
    Reg.datum
    nov 2011
    Inlägg
    377
    Jobb
    Statsanställd
    Klubb
    Växjö-rc

    Standard

    Du JR4 ever. Jag tänkte köra med både hängslen o livrem. Gick med i SMFF också, o det kan du tro är inte bättre.Alla tror jag gör som gott dom kan. Gäller även SMFF efter 2 månaders väntan.Den som väntar på nå´t gott....Mogge

  6. #6

    Standard

    Jag betalade också in pengar för ett tag sedan. Redan dagen efter var jag medlem och var dessutom försäkrad för 10.000.000 kr, så fort RCFF fått in sina pengar på kontot.
    Precis som det står på sidan om hur man blir medlem.
    Betalningsdatum = medlemsdatum och försäkringsdatum

    Sedan tog det ett litet tag innan "Medlem 2013“ fanns över mitt namn här på forumet.

    Hur krångligt kan det bli..

    Har inte kollat förbundets redovisning, men antar att styrelse och övriga funktionärer inte lyfter allt för feta arvoden. Så att det inte funkar som en 7-11 butik med dygnetruntöppet får man nog räkna med, om nu inte VI (medlemmarna) vill betala en eller flera heltidsanställda.
    Annars finns alltid möjligheten att ställa sig till valberedningens förfogande.
    Senast redigerat av Medeashusse den 2013-07-20 klockan 00:08.
    Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

  7. #7

    Reg.datum
    jul 2013
    Inlägg
    1
    Jobb
    Egen företagare, Service och support av CNC-maskin
    Klubb
    Karlshamns modellflygsällskap

    Standard

    Ehrmm..
    Jag kanske är litet trög, jo föresten, det är jag ju, men hur som helst uppfattade jag inte varför knappen högst uppe i menylisten märkt [Medlemskort] inte fungerar..
    Någon som förstod svaret, som vill vara vänlig och förklara för mig?

  8. #8

    pgrtss avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    2 017
    Jobb
    Hobbyforskare
    Klubb
    Ripa MFK SWE-68159

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Thamaz Visa inlägg
    ..hur som helst uppfattade jag inte varför knappen högst uppe i menylisten märkt [Medlemskort] inte fungerar..
    Någon som förstod svaret, som vill vara vänlig och förklara för mig?
    Jag kanske är mera förvirrad än vanligt - och är väldigt lite intresserad av den typen av problem men..
    Har det inte bytt server ganska nyligen eller varit annat strul? Tycker mig ha sett något om driftstörning - som inte stört mig så mycket. Det finns säkert en bra anledning till att alla länkar inte är friska. Jag hoppas bara att den största anledningen är att de som tagit på sig detta är ute I det fina vädret och flyger eller metar i stället för att uggla framför datorn som jag gör nu - men nu är det mörkt och batterierna på laddning.
    ___________________
    patrik@pgdata.se

  9. #9
    Mr Js avatar
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    4 159
    Jobb
    Mats Johnsson
    Klubb
    RFK Kometen, Lomma

    Standard

    Något är trasigt, jag kan inte heller få fram medlemskortet, DrHanke?
    /\/\vh // /\/\r J.

  10. #10

    Standard

    Samma här får serverfel

Liknande ämnen

  1. Vad händer?
    Av mageri i forum Elmodeller
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 11:08
  2. NÄR VAR HÄNDER DET
    Av wesse i forum Allmänt och Tips
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 12:55

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •